EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
Ik vier het dit jaar twee keer.

Een keer met mijn stiefdochtertje, die een week voor sinterklaas bij Brandon is. Vorige week zijn we naar de intocht gaan kijken in mijn dorpje (bij het kasteel), en dat was zo leuk! Ze mocht Sinterklaas een handje geven... Ik had er de afgelopen weken gewoon plezier in om leuke, kleine cadeautjes voor haar uit te zoeken.

Op 5 december zelf vieren Brandon en ik het met mijn familie (die de week er voor trouwens ook komen), met surprises en gedichten. Dat doen we al jaren bij mijn ouders, maar Brandon is het niet meer gewend, dus zijn surprise-maak-proces was erg leuk om te volgen!
Aaaahh!! Ik heb zo een zin in Sinterklaas! :clap: :clap: :rofl: :rofl: Ik ben al helemaal klaar met alles: surprise af, gedichten af, cadeautjes binnen... Het is ook echt helemaal geslaagd. :lol: Helaas kan ik nog niks op dit forum bekend maken, want familie leest mee. :P Maar zondagavond zullen jullie het weten. ;)
Verdorie, waarom heb ik nu dinsdag tentamen? :fubar: Wie verzint dat! Concentratie = zero. :drunk:
Zondag doen wij een spel, met vragen. Bijv: teken het paard van Sinterklaas. Is dit goed mag je een cadeautje uitpakken.
Gelukkig doet mijn moeder hier dichten, want ik ben er niet zo goed in :tmi:
@ Maria: wat een leuk gedicht! :D Heb je dat zo uit je mauw geschut?

Ik denk dat iedereen een leuke Sinterklaas tegemoet gaat zo te lezen.
Dit jaar vier ik drie keer Sinterklaas, maar het kon ook vier keer worden. Maar anders werd het me te druk.

Gisteren heb ik Sinterklaas op mijn stageschool gevierd. Ik loop stage in groep 7 en daar doen ze surprise. Het was echt enorm leuke dag, maar ik kwam wel heel vermoeid thuis.
In de ochtend kwam Sinterklaas aan met een aantal pieten. Hij werd verwelkomd door alle schoolkinderen die op het schoolplein liedjes zongen. Daarna gingen alle kinderen weer terug naar de klas en bezocht Sinterklaas een voor een de klassen (met name de onderbouw).

De bovenbouw had in de ochtend gewoon les (nou gewoon kon je het niet noemen :lol: ) en na de lunch surprise.
Toen ik voor de klas stond les te geven, kwam Sinterklaas binnen. Oh wat was dat toch leuk!! :rofl: Ik zette mijn werk neer en maakte plaats voor de goedheilig man.
Ik heb snel daarna een foto gemaakt.
P1010098.JPG
P1010098.JPG (651.2 KiB) 377 keer bekeken
Na de lunch kwamen alle kinderen aanzetten met geweldige kunstwerken. Ieder kind had er iets moois van gemaakt. Mijn leraar en ik deden zelf niet mee. In het midden van de klas stonden de tafels waar alle surprises op stonden (zie foto) en de kinderen zaten er om heen.
En tjonge wat kunnen die kinderen al op hun leeftijd leuke gedichten schrijven (natuurlijk dankzij hun ouders).
P1010099.JPG
P1010099.JPG (676.78 KiB) 377 keer bekeken
Morgenavond gaan we thuis Sinterklaas vieren. Ik moet nog cadeautjes kopen en mijn gedicht waarmee ik begonnen ben, afmaken. Dus zo dadelijk de stad in!

Woensdag ga ik met mijn studentenvereniging Sinterklaas vieren. Omdat ik in de feestcommissie zit met nog twee anderen organiseer ik de Sinterklaasviering. We gaan sinterklaas bingoen (met als prijsjes kleine cadeautjes), gedichten voorlezen en lekker snoepen. Muziekje in de achtergrond en leuk versierde locatie maakt het avondje helemaal top. Ik heb er helemaal zin in. :rock:
Lol! Nu je het zegt. :lol:
Wij kunnen ieder jaar weer meegenieten van de intocht op de basisschool van Stroet. Aangezien we tegenover de school wonen. We hebben gister wel hard gelachen. Sinterklaas kwam maar niet opdagen, endezo. Maar uiteindelijk kwam hij dan toch: Hij lag samen met zijn pieten nog in bed en dat bed stond op een enorme aanhanger, dat werd voortgetrokken door een trekker. :rofl: Hilarisch tafereel; een slapende Sinterklaas die wordt voortgereden door een trekker. :P
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!