EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
By Marleen
Haha nee! Ik zat op msn met nog 2 mensen te praten die het aan het kijken waren ;) De ene is 26 en de andere 30 :lol: Schaam je nergens voor dus, tis gewoon leuk om dat te doen! :)
By Maria
Oh...ik heb ook gekeken.
Blijft zo leuk,ieder jaar weer.
En ieder jaar wanneer ik kijk dan heb ik zoiets: van :
"'t is dat ik weet dat hij ècht niet bestaat,maar anders.... :lol:
By Miss Mary
Eindelijk iemand die het begrijpt!! Het is gewoon pure jeugdsentiment. :D Ik kijk ieder jaar naar de intocht, vind het zo leuk om te zien altijd! En ja, zo ook het Sinterklaasjournaal. Lekker ongecompliceerd. :P Heb ik vaak behoefte aan sinds ik op de uni studeer!
By Diewertje
Het Sinterklaasjournaal is inderdaad geweldig, niet alleen jeugdsentiment maar gewoon de hele Hollandse gezellige kneuterige sfeer eromheen. Misschien dat ik even op uitzendinggemist ga kijken :D.

En ik zit helemaal te glunderen als Sinterklaas 'Dieuwertje' zegt, tegen Dieuwertje Blok. Ik hoor mijn naam niet zo vaak en dan helemaal als Sinterklaas het zegt, vind ik dat stiekem erg leuk haha :P
By Frouckje
Haha, wat heerlijk!
Ook ik heb gekeken, en van tevoren zelf pepernoten gebakken! ;)
Ik hou zo van die dubbelzinnige opmerkingen, ik lig helemaal dubbel om de pieten en sint!
Wel jammer dat de sorry-piet er niet bij was, <3 Marc-Marie.
By Francine
Ik wist dat er één niet bij was, maar wist het even niet meer!
By Miss Mary
Jaa... Maar Dag Sinterklaas kan echt niemand overtreffen. Dat is zo fantastisch sprookjesachtig neergezet!! Heerlijk om naar te kijken, hopelijk komt het dit jaar ook weer op België. Die Belgische Sint heeft nog iets heel traditioneels! Streng enzo... Er was altijd één aflevering die ik vroeger als klein meisje eng vond; Sinterklaas is ziek... Oei, want toen werd hij zo boos! :lol:

Maargoed, verkeerde topic, misschien kan er een Sinterklaastopic komen? Karin, zou jij deze posts daar dan in kunnen zetten? ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!