EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
LieutenantGrant schreef:In dezelfde categorie, maar dan dicht bij huis: http://www.beleefdelente.nl

Hier ga ik iedere dag minimaal 2 uur naar kijken.En dan helemaal verder niets doen.Alleen maar kijken en tot rust komen.Geweldig... :inlove: :inlove: :inlove:
Miss Mary schreef:Ik heb toch zoiets moois ontdekt!!

http://www.rspb.org.uk/webcams/birdsofp ... video.aspx

Ik heb de site als startpagina ingesteld.Het geluid op middelhoog.En wat zo mooi en leuk is.Ook al ben ik op andere sites aan het kijken.ik kan via het geluid toch alles volgen.En wanneer ik hoor dat ze wat actiever zijn met wat dan ook.Gewoon even kijken...Super super leuk!!!!
Ik heb al ZO lang een keer naar de Hallerbos in Belgie willen gaan in de lente als de boshyacinthen in bloei zijn. Het is een van de grootste ‘bluebell woods’ in west europa, en schijnt echt spectaculair te zijn tussen half april en begin mei. Gewoon een keer een auto huren, vroeg vertrekken (is 2 uur rijden vanuit Utrecht) en hupekee! Er zijn verschillende wandelroutes door het bos – een van 4km, en een paar van 7-8km. Lijkt me wat om een ‘s ochtends te doen, dan ergens lekker lunchen, en ‘s middags nog een (als je dat een beetje vroeg of later op de dag doet schijnt het ook een stuk rustiger te zijn dan tussen, pakweg, 11:00-15:00. En helemaal als je door de weeks kan gaan ipv de weekend (als dat mogelijk is). De meeste van de paden beginnen en eindigen in ieder geval op dezelfde plek.

Spreekt dit andere mensen aan? Degene die wonen een beetje “onderweg” op de route (richting Brussels) zou eventueel opgepikt kunnen worden. Anders ontmoeten op station in Utrecht (waar ik ook de auto op zou halen). Wel rekening houden met het feit dat er veel gelopen zal worden!
april-in-het-hallerbos-326910.jpg
april-in-het-hallerbos-326910.jpg (4.25 MiB) 380 keer bekeken
met meer mist en minder zon.

En nog een mooie foto
Oooh, lijkt me echt fantastisch! Wij hebben een miniversie van zo'n bos vlakbij huis (nou ja, ik bedoel in Nederland :P ), maar ik heb altijd al zo'n enorme bloemenzee willen zien.. Ik vrees echter dat ik rond die tijd niet in Nederland kan zijn. :( April zit sowieso volledig vol. Mei heel misschien...
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!