EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
Mrs. Shakespeare schreef:....waarom zou je ook twijfelen als je Stephen Fry in real life kunt meemaken of in een heus kasteel met slotgracht kunt logeren ;)!

helemaal gelijk...1-0 voor jou :clap: :clap:
Karin schreef:
Maria schreef:dat kun je wel zeggen.
En je weet, bij twijfel is het antwoord Nee....
Bij mij is bij twijfel het antwoord meestal 'ja' ;-)

Jij hebt gewonnen. :clap: :clap:
Ik ga voortaan ook maar zo denken. :lol: :rofl:
Ik heb toch zoiets moois ontdekt!! :inlove: :inlove: :inlove: In de Highlands van Schotland komt er ieder jaar een visarend terug om te broeden en te jongen. EJ is de naam van het vrouwtje en het (3e) mannetje waar ze mee nestelt heet Odin. Het schijnt dat EJ al 14 jaar terugkomt en dat ze sinds 2003 naar deze plek bij Loch Garten terugkeert, dat is echt lang! :o Ze heeft een vast nest daar. Wat nu zo geweldig is: Er staat een webcam gericht op het nest en nu zijn ze er weer. Je kunt dus hun hele broedperiode en vervolgens ook het opvoeden van de jongen live volgen, inclusief geluid!! Echt fantastisch om te zien gewoon. :inlove: Ik ga ze zeker de komende tijd volgen. Wat is een webcam toch een geniale uitvinding! :rofl: Als je ook wilt kijken, klik dan op onderstaande link. Soms zijn ze aan het jagen, maar ze zitten echt heel vaak in het nest. :inlove:

http://www.rspb.org.uk/webcams/birdsofp ... video.aspx
Een mooier en beter televisieprogramma of film kun je niet hebben.

Marije bedankt voor het plaatsen... :inlove:
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!