EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
Hoor of lees je over een bepaalde concert, tentoonstelling, gebeurtenis of wat dan ook in nederland waarvan je denkt, he - dat is iets dat sommige van mijn mede Jane liefhebbers zou interesseren? Hier kan je het kwijt.

Ik begin hiermee http://www.youtube.com/watch?v=tpRpKskkJaQ

I'll be there!!!
oke dit stond er iin de tina
tina

als een echte dame/heer

tegenwoordig baal je er van als je broek iets te strak is, maar 200 jaar geleden liepen meiden van jouw leeftijd rond in nog strakkere outfit! Loodzware, grote jurken waren het, waarmee je echt niet zomaar rond kon rennen.Nieuwsgierig? neem je ouders dan eens mee naar Dekema State in Jelsum (Friesland) een ouderwets huis dat er nog precies zo uitziet als honderd jaar geleden. Daar kun je je namelijk in verschillende kostuums hijsen uit 1700-1920. Dus vergeet je fototoestel niet! ook kun je met een audiotour door de State die is gemaakt voor en door jongeren.

kijk voor meer info op http://www.dekemastate.nl

ik ben er helaas zelf nog nooit geweest... en de tina voor wie die niet kent is een meiden blad voor meiden tussen de 9 en 12 ofzo :) haha dat eeinde heeft mijn zusje getypt :D)
Zeker gaaf!!! Ging ik net uitzoeken of ie misschien ook hier in de buurt komt...en jawel hoor, afgelopen woensdag :lol:....Volgende keer beter ;)
Ik was gisteren in de Tivoli bij het concert van Emiliana Torrini en zag inderdaad de poster van Yann Tiersen hangen...
Kaartjes zijn €25 en er stond ook nog bij dat het exclusief entrance fee was... :?
Heb even een enorme gelddip en ben bang dat het snel uitverkocht zal zijn! :cry:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!