EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
Over de muziek zeg ik niets! ...
Maar er is ook leven naast de muziek.

Daarbij komt dat je zo in de belangstelling staat als je beroemd bent dat je eigenlijk je gedrag daarop moet afstemmen > een goed voorbeeld zijn, en tja .. Ik heb daar eigenlijk nooit veel van gezien. Wel al hun negatieve gedragingen ... die werden breeduit verteld!

Maar ik was en ben geen fan, en totaal niet geïnteresseerd in wat ze allemaal doen. In de 50 jaar dat ze als band bestaan kun je ze niet negeren want ze komen elk jaar wel even in de krant of op tv. Dus ik weet er iets van .. Maar wellicht veel te weinig om er iets zinnigs over te zeggen. Wie weet heb ik het wel helemaal mis!
Hetty schreef:
Daarbij komt dat je zo in de belangstelling staat als je beroemd bent dat je eigenlijk je gedrag daarop moet afstemmen > een goed voorbeeld zijn, en tja .. Ik heb daar eigenlijk nooit veel van gezien. Wel al hun negatieve gedragingen ... die werden breeduit verteld!
Daar ben ik het niet mee eens. Waarom zou je naast muzikant ook nog eens een goed voorbeeld moeten zijn? Die rol ligt naar mijn idee bij ouders/opvoeders. Gewoon je kinderen opvoeden met de gedachte dat je wel iemand kunt bewonderen om zijn 'kunst' maar zijn gedrag niet hoeft te kopiëren. :)
Toch loop je het risico dat je gedrag wordt gekopieerd door je bewonderaars. Zowel het goed als het slechte. Uiteraard horen ouders het goede voorbeeld te geven, maar er komt een tijd dat kinderen het goede voorbeeld van hun ouders aan hun laars lappen, en het gedrag van hun idolen gaan nadoen. Met alle gevolgen van dien ... En met het excuus dat "die en die" het ook doen dus zal het wel goed zijn ... wordt het goed gepraat.

Wat opvoeden betreft heb ik beide kanten doorlopen. Ben zelf opgevoed en had goede voorbeelden ... Lapte die op een gegeven ogenblik aan mijn laars en ging mijn eigen weg..... Toen ik eenmaal zelf kinderen had, heb ik geprobeerd het goede voorbeeld te geven. We hebben ze meer vrijheid gegeven dan wij ooit hadden. Maar heb ze gelijk wel op hun verantwoordelijkheid gewezen. Het lot in hun eigen hand gelegd! We waren er wel altijd om met raad en daad te helpen, maar het moet in eerste instantie allemaal zelf geregeld worden.
We hebben wel te maken gekregen met derden waarvan het gedrag niet zo geweldig was, en waar onze kinderen wel mee dweepten. Gelukkig hebben ze hun gezonde verstand gebruikt!

Of we het goed gedaan hebben???? De tijd zal het leren.
Eerst de koningin op op een maandag haar aftreden bekent maakt...

En dus ook weer op een maandag

Paus Benedicitus geeft aan,ook alweer op een maandag dat hij op 28 februari zijn paus schap neerlegt.
Dit is sinds de middeleeuwen niet meer voorgekomen.

Wat staat ons nog meer te wachten op maandagen,,,,.

Ik hoop dat het leesbaar is want ik zit met tegen de 40 koorts en erge dystrofie pijnaanvallen te schrijven.

Nu weer snel in bed...ik begin bijna te hallucineren van de koorts de griep en de pijn
Laatst gewijzigd door Maria op 12 feb 2013 08:33, 1 keer totaal gewijzigd.
By rosa
Alweer Maria? Nee toch?! Snel in bed jij!!

beterschap
Lavendula schreef:
Miss Mary schreef:
Hetty schreef:Wat een wijze paus!!!
Ik ben blij dattie ophoepelt... :tmi: :?:
Inderdaad....opgeruimd staat netjes :P
Al ben ik niet kerkelijk, toch ben ik blij dat deze figuur afhaakt. Zijn ideeën en opvattingen zijn dogmatisch, conservatief, verdelend en sluit bepaalde groepen buiten. Achterhaald dus.
Ik hoop voor de mensen met een katholiek geloof dat de opvolger een frisse kijk op het wereldlijk bestuur van zijn kerk heeft en belangijke hervormingen doorvoert.
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!