EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
By Karenlee
En ook een aantal leuke boeken.

Sent from my iPhone using Tapatalk
By Henk
Niet mijn gewoonte om over virussen te posten.
Maar vandaag is de beruchte DNS Changer Malware-dag.

( FBI schakelde vandaag een paar help-servers uit, via welke besmette PC's toch nog het internet op konden, en maatregelen nemen, Dit nadat ze een jaar geleden een bot-netwerk uit de lucht gehaald hadden, dat wereldwijd PC's besmet had.)

Daar was al maanden voor gewaarschuwd.
Het virus zit in de boot-sector, waardoor het een lastige klus is om het te verwijderen.

Volgens dit bericht kunnen 1400 PC's in Nederland vandaag het internet niet meer op. In Amerika gaat het om ongeveer 4 miljoen PC's.

Hoewel ik de tests gedaan had, en een grondige scan dit weekend, schrok ik behoorlijk toen mijn PC en laptop niet meer online wilden.
Na de DSL-router even uitgezet te hebben, en weer aan, was het probleem voorbij.

Waarvan dit bericht het bewijs is :)
By Henk
Rolling Stones bestaan 50 jaar vandaag.

Grappig bericht in een topic dat genoemd is naar een quote uit een song van hun rivalen uit die tijd, The Beatles.
A Day In The Life, van het album Sergeant Pepper's Lonely Hearts Club Band.

Wow, 1962...Ik was toen oud genoeg om ook af en toe kolen uit de kolenkelder te halen.
Mijn iets oudere zussen hadden getoupeerd haar.

Zo'n beetje alle openbare scholen werden opeens gesplitst in twee kampen: Beatles of Stones.
( Cliff Richard hoorde eigenlijk al gauw in het rijtje Frank Sinatra, Dean Martin etc, wat moest je er mee ? )

Het brave, sombere en stijve Nederland ontplofte al gauw, en veranderde in de Amsterdam-regio tot een hippy-Mekka. Provo op de straat, de VPRO op TV en radio, Veronica en Radio Caroline op zee , er ging wat gebeuren !
De echo's klinken nog steeds na als je in het buitenland zegt dat je uit de buurt van Amsterdam komt.

De rivaliteit tussen de popbands viel wel mee, er werd uiterst precies met elkaar afgesproken wanneer een plaat uitgebracht werd, om niet in elkaar's wielen te rijden.

De Stones: Ze hebben als band de 50 gehaald. Proficiat !

"Some will survive and some will suffer in pain" uit Celluloid Hero's van de Kinks kwam iets later uit.
Een hoop hebben het niet gehaald, inderdaad.
Wie had ooit kunnen denken dat met name Keith Richards de leeftijd van 69 zou halen
Afbeelding
Of ... ze krijgen de kans nog iets goeds met hun leven te doen voordat ... magere Hein komt!

(Nu zeg ik niet dat ze alleen verkeerd bezig geweest zijn. Ik heb er geen idee van wat ze allemaal hebben uitgespookt. Maar hoe ouder mensen worden hoe wijzer ( meestal ;) ) en de kans dat ze met hun vele geld iets goeds gaan doen is dan aanwezig!)
Naar mijn idee hebben ze veel goeds gedaan... Veel goede muziek gemaakt!

Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 31

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!