EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
Ik wil nog steeds een keer naar de foodstore, maar er komt er nog steeds niets van. Volgende keer dat ik in A'dam ben, ga ik ZEKER....
Bacon? They've got REAL bacon :o ?
En zelfs echte bacon, en geen te zoute supermarket-spek dat daar voor door moet gaan :)

En wat staat er nog meer op de site van Marks & Spencer ?
Een 6-tal tankstations in Nederland van een zeker merk heeft een food-gedeelte dat gerund wordt door Marks & Spencer.
Nou zie ik niet zo gauw dit hele forum massaal aantreden voor een gezamenlijke afternoon-tea ergens bij een tankstation, maar ach, als je toch onderweg bent even een scone/
Oh ja, de scones!! Daarvoor zou ik speciaal omreizen naar Amsterdam. Odette had ze laatst gehaald, met clotted cream uiteraard, daar mag je mij 's nachts voor wakker maken :-)!
er is er nu ook een in Den Haag...
By Henk
Onrust betreffende Marks & Spencer !
Er gingen al enige tijd onrustbarende geruchten over de nieuwe "flagship"-store van Marks & Spencer in Amsterdam.
Zelfs op M&S website zelf werd dit in april nog als een vast gegeven gemeld.
Helaas gaat dit niet gebeuren.

Sterker nog , het vertrek van M&S in zijn geheel uit continentaal Europa wordt nu ook als mogelijkheid geopperd, hoewel dat door het bedrijf zelf ontkend wordt.

Op hetzelfde stukje Rokin zou Kaufman een warenhuis openen, ook dat plan is van de baan.
( Kaufman is "LaFaytte" in Parijs !)

Interessant is wel, dat het pand dat bestemd was voor Kaufman nu betrokken wordt door het Canadese warenhuis "Hudson Bay"
Hudson Bay opent een stuk of 30 warenhuizen in panden waar eerder V&D in zat.
Hudson Bay zit tussen V&D en de Bijenkorf in wat betreft prijsklasse en kwaliteit.
Ze zullen zich richten op de Nederlandse markt.

Artikel hier

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!