EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier kun je meepraten over de boeken van Jane Austen
na aanleiding van een ander Topic wil ik hier dan maar meteen een voorzet plaatsen.

Zullen weer samen Jane Austen gaan lezen.
Want dat was toch altijd wel heel erg fijn en voelde als een sterke verbondenheid.

In ons enthousiasme hebben we allerlei hele leuke zijwegen bewandeld.En dat blijven we ook wel doen
Maar het pad Jane Austen is en blijft toch een heel bijzonder pad om te bewandelen.

Dus mag ik voorstellen om als eerste weer Sense and sensibility te gaan lezen.

Ik hoor het wel van jullie.

Afbeelding
Leuk, ik wil wel meedoen. Geef maar aan welk boek jullie willen lezen, ik lees mee! :)
Leuk, ik ben van de partij! Momenteel lees ik Emma maar Sense and Sensibility is een grote favoriet van me. Laat maar weten!
Zullen we dan starten met Sense en sensibility....
Ik wacht nog even meer reacties af.Dan kunnen we kijken wanneer we gaan beginnen,
En hoeveel tijd we ervoor uittrekken.

Gezellig heb er weer helemaal zin in...... :clap: :clap: :clap: :clap:

Of....gaan we weer een poll maken waarbij we aan kunnen geven welke boek we het liefst als eerste lezen.Het boek met de meeste stemmen wint dan.Ik hoor het wel
Karin schreef:Is het dan handig om het bestaande leesclub onderdeel van S&S weer open te gooien? Dan kan men eventueel ook verder gaan op discussies die er al zijn.

Goed idee Karin.

Gaan we dan met Sense and sensibility beginnen?
Splendid! Het lijkt me ook leuk om op den duur wellicht boeken als A Sicilian Romance (waar twee personages in voorkomen waar Elinor en Marianne mogelijk op gebaseerd zijn) te gaan lezen om een beter beeld te krijgen van de literaire invloeden op Austen. :)

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!