EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Wil je reageren op de trilogie in zijn geheel? Dat kan hier!
By Jane
Leuk interview, Karen! Ik kan me nog herinneren dat een eerdere versie hiervan op BOI en DWG te lezen waren. Ik weet me ook nog te herinneren dat ik Dy een geweldig personage vond!
:lol:

Pamela Aidan heeft ook haar followers onder de schrijvers van Austen fanfic. Ik heb ooit eens ergens een vervolg op Dy's story gelezen- op een van de vele JAFF boards. 'Lord Brougham and Holly' was de titel, zoiets in ieder geval, en heel goed geschreven ook, trouwens. 8) Ondanks het feit dat ik (nog) niet heel erg weg ben van FDG, zegt het toch wat! :!:
By Karenlee
rosa schreef:Nou, dan is de hoop dat
Dy "zijn" Georgiana in
deel 3 nog krijgt dus vervlogen :(
'fraid so. Maar je moet ook onthouden Rosa,
Georgiana is nog heel erg jong - pas 17, geloof ik in deel 3. En Dy zelf heeft gezegd dat z'n leven "geen tuppence waarde" is (of zoiets) tot de oorlog afgelopen in. Maar in 1814, zoals Aidan zei in de interview, zou Georgiana officieel 'uitkomen', en omdat het lijkt dat Napoleon verslagen is, denkt Dy eindelijk verlost te zijn van zijn Home Office verantwoordelijkheden. Ik kan me voorstellen dat de rijk, mooie Miss Darcy heel wat aandacht van 'young bucks' in haar eerste seizoen zal trekken, en ze heeft niet eens door dat Dy verliefd op haar is. DAT belooft wat interessante taferelen, nietwaar?!

Eh... als ik al de zwart in dit post zie, denk ik dat wij opmerkingen die over het inhoud van de trilogie gaan, beter kunnen plaastsen in de FWD:G SPOILERS onderwerp, nietwaar? En ik ga meteen daden bij woorden zetten :lol:.
By rosa
Ja, weet ik wel , weet ik wel, maar't zou zo leuk zijn ;)
Ja dat belooft zeker wat, ze MOET dat boek gewoon schrijven.
Alleen, wat wel vreemd is, volgens mij zegt Darcy in de serie dat Georgina volgend seizoen "out" komt en nu gaat het opeen over uitkomen over 2 jaar?
By Karenlee
Ik vraag me soms af of Aidan haar eigen details goed op een rijtje heeft. In 'An Assembly Such As This' vertelt Colonel Fitzwilliam dat Darcy met meerdere jongens aan het vechten was tijdens de mummer debacle (wel vier, geloof ik). In A Lesson in Honor, was het toch maar een.
By Marije
Ik kijk ook erg uit naar een 1814-story. Pamela Aidan weet ons wel nieuwsgierig te maken. Als ze nou inderdaad maar eens een beetje opschiet :!:
Al blijf ik erbij dat ik het aller- allerliefst een 'early married life' story van de hand van Pamela Aidan zou lezen. Blij dat jij dit ook hebt gepromoot Karen! :talk: Misschien moeten we een actie 'we want an early married life' :rock: op touw zetten 8) hihi
Sowieso verwacht ik in een volgend deel een aantal mooie scenes tussen Elizabeth en Dy. Vond het erg jammer dat de ontmoeting tussen Elizabeth en Dy niet in deel 3 is opgenomen, dus daar verwacht ik nog wel wat moois. Een gemiste kans wat mij betreft. Eigenlijk heeft ze deel 3 aan het eind (oneerbiedig gezegd) wat afgeraffeld. Ik dacht en hoop dat ze dit heeft gedaan om nog voldoende stof voor een volgend deel over te houden. Stel je voor: kerst 2011 (of 2012) met deel 4 op schoot, inclusief Christmas at Pemberley met al deze geweldige personages. Dat zou pas een geweldige kerst zijn :inlove:

We shall see...
By rosa
we zijn al weer bijna 2 jaar verder, en heb eens gegoogled, maar kan nog niets vinden over een nieuw boek :(
By Jane
Severe case of writer's block?

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!