EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Wil je reageren op de trilogie in zijn geheel? Dat kan hier!
By Marije
Wauw! Wat een supergoed interview Karen :clap: :clap: :clap:

Heel erg bedankt. Je stelt vragen waar ik al tijden mee rondloop. Daarom houd ik haar website ook al een hele poos in de gaten. Kun je je voorstellen hoe blij ik met dit interview ben! Bijzonder dat zij zo benaderbaar is voor haar fans. Ze heeft mij inmiddels heel wat uurtjes intens leesplezier bezorgd. Ik vind het heel mooi dat ze van enthousiaste lezers zoals ik deze waardering graag ontvangt en daar ook echt wat mee doet.

Young Master Darcy ligt bij mij nog ongelezen op de plank. Eerst nog met de leesclub These Three Remain lezen en dan mag ik van mezelf aan YMD beginnen. Kan niet wachten! Gelukkig kunnen we ook hier meer van verwachten, als het een beetje meezit.

Stiekem had ik me vooral verheugd op een vierde deel in de FDG reeks. Een beetje jammer vind ik wel dat Pamela Aidan hier voorlopig nog niet aan toekomt, en vooral dat ze Darcys en Elizabeths early married life (voorlopig) laat voor wat het is. Van alle schrijvers is zij nou net degene die dat zo mooi zou kunnen...

Denk dat ik haar inderdaad maar even een mailtje ga sturen ;)
By Karenlee
Marije schreef: Een beetje jammer vind ik wel dat Pamela Aidan hier voorlopig nog niet aan toekomt, en vooral dat ze Darcys en Elizabeths early married life (voorlopig) laat voor wat het is. Van alle schrijvers is zij nou net degene die dat zo mooi zou kunnen...
:rofl: Grappig - daar had ik het ook met haar over - dat zij het ZO veel beter zou kunnen doen en omschrijvven dan alle andere mensen die het geprobeerd hebben! Maar nee - ze voelde echt niets voor om daaraan te beginnen. Maar een paar jaar verder zou ook erg interessant kunnen zijn, nietwaar?
By rosa
wauw, wat een leuk en goed interview! Goede vragen
By Karin
Ik had een beetje gehoopt op nieuws dat ze een serie aan het schrijven is over Dy Brougham. Ik ben :inlove: op Dy...
Wat ik heel erg interessant vind is om te lezen hoe de boeken eerst door haarzelf en later door die grote uitgeverij zijn uitgegeven. En wat een aantallen! In Nederland mag je blij zijn als je 10.000 exemplaren verkoopt...
By Karenlee
Nou, als ze haar '1814' boek - zoals ze dat noemt - schrijft, komt Dy er zeker in voor!

Sent from my iPhone using Tapatalk
By Karin
Ja naar dat boek kijk ik nu al uit! Al die dingen die ze noemt, ze beginnen nu al te leven. Misschien kun je haar nog een mailtje sturen om te zeggen dat ze verdorie eens opschiet, dat er mensen op zitten te wachten, ja... ;-)
By rosa
Laten we haar allemaal zo'n mailtje sturen!!!

Nou, dan is de hoop dat
Dy "zijn" Georgiana in
deel 3 nog krijgt dus vervlogen :(

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!