EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Laat hier je reacties achter op het derde boek uit de trilogie.
By rosa
ja, zucht
By Karenlee
Marije schreef:Vind vooral de beschrijving van hoe Darcy na de uitspatting bij the Fox and Drake tot inkeer komt heel erg mooi.
En die Fox and Drake scene zelf is ook zo geweldig :rofl:! Dat hele onderdeel is een van mijn favoriete in de hele trilogie. Wat ik ook zo mooi beschreven vindt zijn z'n gedachten als hij alleen onderweg is naar Pemberley:

"Some things, such as his more equitable relationship with Bingley, had changed quickly. Others, Darcy had to admit, had come more slowly. Some had been painful - the honest inventorying of his offenses tallied an alarming list - while others had furnished his life with new purposes and pleasures. The result had been that the world had become a much more interesting place, filled with fellow travelers whose joys and sorrows he no longer disdained to know and whose shortcomings he was far more inclined to overlook. He knew that he would never be one of that hearty sort who immediately attracted the interest and goodwill of all he met, but no longer would he allow himself to stand aloof, even among strangers. He would accommodate, he would seek to set at ease rather than silently demand to be pleased. It was difficult at times, but a newborn compassion joined with determined practice made surmounting his reserve easier. One day, he hoped, it would be part of his nature".

Ik weet niet of iedereen het weet, maar in de 'Andere Boeken' subforum staat nog een onderwerp over de trilogy, begonnen lang voordat we het gingen lezen in de forum bookclub. Als je de series leuk vond en het gebrek aan commentaar van andere lezers hier een beetje teleurstellend vind, kan je de indrukken van mensen die het over de afgelopen twee jaren hebben gelezen daar vinden.
By Marije
Deel 3 voor de tweede keer uitgelezen. Zucht. Moest nu en dan ook wel weer een traantje wegpinken hoor... Prachtig prachtig prachtig!

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!