Dit forum gaat sluiten

Beste forumbezoekers, dit forum gaat sluiten. Lees er meer over in het Welkom-topic.

Wissel tips uit met andere forumleden over Regency-kleding en accessoires.
By Jacqueline2
Op 2 mei is ie in Veenendaal, dat ligt meer bij mij in de buurt! Dat duurt nog wel even helaas. Maar hij staat alvast in de agenda.
By Maria
Ik zat vanochtend te slapen denk ik :tmi: Want nu zie ik dat op de 11de er ook een beurs in Eindhoven is.
Dan denk ik dat ik daar naar toe ga.'n Keer iets dichtbij is ook wel fijn.

Sorry Priscilla :$
By Lady C
Ik wil graag mee onder voorbehoud. Sinds ik verhuisd ben naar de andere kant van Nederland is Ahoy weer erg dichtbij.
By Hetty
Vanochtend kreeg ik een mailtje met de nieuwsbrief van de stoffenbeurs .. Dat gaat ook weer beginnen. Het is wat anders dan het stoffenspektakel. maar natuurlijk zij daar ook mooie stofjes te koop!
http://www.stoffenbeurs.nl/
Op bovenstaande link de website met de agenda ...
Rotterdam zit goed .. daar komen ze 4x!
11 maart Noordplein
9 april Binnenrotte
28 mei Binnenrotte
11 juli Afrikaanderplein
By Hetty
Ik kreeg net een mailtje ... Deze beurs gaat gewoon door !!!!

Iedereen die gaat ... LEEF JE UIT!
Op maandag 2e Paasdag a.s. staan we in het
hart van Rotterdam op de Binnenrotte!
Met ruim 160 kramen op zeker de
grootste stoffenmarkt van Europa.
Morgen (1 juli) is er stoffenmarkt in Rotterdam op het Afrikaanderplein. Mieke, Sarina en ik gaan daar in ieder geval heen en daarna naar mij voor het naaiclubje. Een ieder is welkom om zich bij ons aan te sluiten, we hebben om 11 uur op de stoffenmarkt afgesproken en om 13 uur bij mij voor wie niet mee gaat naar de stoffenmarkt.
Wil je meedoen met het naaiclubje pm of mail mij dan even voor het adres.
By Hetty
Waaaaaaa vandaag in Gorinchem geweest > daar was het halfjaarlijkse stoffenspektakel! :clap: :rofl: :clap: :rofl: :clap: :rofl:

Ik ging er op de fiets heen > dan kon ik tenminste niet zoveel kopen, maar dat bleek mee te vallen? of tegen (net hoe je het bekijkt) :lol:

Ik heb beeldschone zijde gekocht 3 meter!!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Fleece voor een lekkere plaid op de bank,
2 peperdure stofjes die ik écht niet kan missen!!!! :angel:
een stel lapjes om te quilten en mapomslagen van te maken,
een lapje voor mijn dochter!

Totaal 11 lapjes > 9,5 meter En nu verdwijn ik > op naar de naaimachine!
By Jacqueline2
Wow Hetty, leuk allemaal hoor! Je hebt voorlopig wat te doen....
Even een onbescheiden vraagje: hoe duur was die zijde die je daar gekocht hebt? Er is woensdagmiddag a.s. ook stoffenspektakel in Veenendaal, dat is voor mij qua afstand nog wel te doen. Als de zijde enigszins betaalbaar is dan zet ik woensdagmiddag koers richting Veenendaal. :-P
By Hetty
Hoi Jacqueline,

De zijde was 15 euro per meter > 150 breed. En dat is voor taftzijde erg goedkoop. Prachtige kleur. Ze hebben 30 verschillende kleuren.

Je moet wel uitkijken er was ook taftzijde van 3 meter voor 10 euro te koop > dat is geen zijde. Ik heb beide stoffen en wil ze eventueel zondag wel meebrengen dan kun je het vergelijken!

Er was ook zijde van 59,90 de meter te koop > beeldschoon!!!!
Dit forum gaat sluiten

https://64.media.tumblr.com/24ef6e7ef9a1ec9bda822[…]

Artikel Sunday Times

Hahaha

Mrs Crocombe

Er staan mooi plaatjes in en in een aantal hoofdst[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!