Dit forum gaat sluiten

Beste forumbezoekers, dit forum gaat sluiten. Lees er meer over in het Welkom-topic.

Wissel tips uit met andere forumleden over Regency-kleding en accessoires.
By Karenlee
Oooh, ik zie ook dat ze bereid zijn om proefstukjes van maximaal 5 stoffen op te sturen (helaas alleen stof - geen kant of andere trimming), maar toch. Stof kopen op afstand is een risico, maar zo kan je zeker zijn van wat je zal krijgen.
By Diewertje
Het aanbod op de lapjesmarkt viel mij wat tegen, maar wat ik vooral moeilijk vind is om te weten welke stoffen een beetje historisch correct zijn.
By Karenlee
Voor daydresses, klik op de verschillende 'Swiss' categorieen onder fabrics (er zijn er drie). Daar vind je veel van de 'sheer muslins' met bescheide opdrukken die toen populair waren. Ik vindt deze erg mooi en elegant voor overdag.
By Karenlee
Is er toevallig iemand anders die op stoffenjacht wilt gaan, en zou dat zomaar op een woensdag kunnen? Ondertussen heb ik de Utrechts lapjesmarkt wel gezien en denk niet dat ik daar kan vinden wat ik in m'n hoofd heb. Wil dus graag die Stoffen Spektakel proberen. Probleem is, ze hebben nog maar 2 evenementen in NL voordat ze ophouden voor de zomer. Een is op een zondag - maar helemaal in Leeuwaarden - dus het wordt Apeldoorn volgende week woensdag (24e). Volgens hun website zullen er 150 kramen zijn :clap:! De locatie is super makkelijk met OV te bereiken - maar een paar minuten lopen van Apeldoorn De Maten station. Als iemand zin heeft om mee te gaan, laat dat weten! Kan zowel 's ochtends of 's middags wat mij betreft.

P.S.Ik denk dat ik dit al een keer gepost heb, maar weet niet zeker waar. Een ontzettend goede overzicht over Regency stoffen. Super handig als je stof wilt hebben die redelijk historisch correct is.
By rosa
Dit had ik net nodig Karen!!!! dankjewel!!!!
By Karenlee
Het lijkt in ieder geval dat jouw aankopen gisteren een schot in de roos waren :) !
By rosa
Ja, fijn he! Twijfeld enog wat over die met de lichtbruine grote bloemen er op geborduurd, maar na het zien van die site ben ik wel gerustgesteld!
By Karenlee
Kan helaas morgen toch niet vrijnemen om naar de Stoffenspektakel te gaan :(. Er is een collega die verdrinkt in het werk en zijn deadlines deze week niet zal kunnen halen tenzij iemand bijspringt. En dat wordt mij, helaas. Ik overweeg nu om toch op de zondag de 28e naar Leeuwaarden te gaan (allerlaatste beurs in nederland tot de herfst), al is het zo'n eind. Als iemand dan mee wilt, laat maar weten.
By Karenlee
Hmmmm... Is iemand bekend met deze? Zou graag een idee willen hebben van hoeveel kraampjes ze hebben - kan er niets over vinden op de website.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
Dit forum gaat sluiten

https://64.media.tumblr.com/24ef6e7ef9a1ec9bda822[…]

Artikel Sunday Times

Hahaha

Mrs Crocombe

Er staan mooi plaatjes in en in een aantal hoofdst[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!