Dit forum gaat sluiten

Beste forumbezoekers, dit forum gaat sluiten. Lees er meer over in het Welkom-topic.

Wissel tips uit met andere forumleden over Regency-kleding en accessoires.
By Sebazzel
Hoi allemaal! Ik hoop dat dit topic niet redundant/overbodig is, dus waag ik het erop hem te plaatsen. Ik heb hier nog een antieke parasol, ik weet alleen niet of hij geheel historisch correct is.. Maar anyway, sommige mensen hier gaan naar het bal of naar het Jane Austen-festival te Bath, en ik heb gelezen dat sommigen op zoek zijn naar een parasol. Als jullie willen, kan ik deze uitlenen. Hoe deze verstuurd moet worden, kunnen we dan even uitwerken. Hier wat plaatjes:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik hoor het wel als iemand interesse heeft!
By Miss Mary
Is dit niet iets voor op het prikbord? Is een suggestie, misschien past het hier toch beter. Ik heb hem zelf niet nodig, heb hier al een parasol. :)
By Sebazzel
Geen idee, dat laat ik maar aan Karin over.
By Karin
Ik vind het onderwerp hier goed passen, dus laat 'm hier staan.
Bas, wat een prachtige parasol! Ik zou 'm graag willen lenen, maar ik ken mezelf. Die laat ik ergens staan, of vallen, of doe er iets anders doms mee. Dus ik koop er toch maar zelf eentje, kan ik alleen mijn eigen portemonnee pijn doen ;-)
By Karenlee
Ik vind het ook super mooi, maar heb hetzelfde gevoel als Karin. In de afgelopen jaar ben ik al 2 paraplus kwijt (en een van ze zo'n dure 'Storm' paraplu) :@. Ik blijf dus met mijn tengels vanaf.
By Sebazzel
Ik maak me daar echt geen zorgen om hoor! Als iemand hem echt mooi vindt en mee wil nemen, moet diegene dat ook gewoon doen hoor! Risico's zijn er altijd, en daar was ik me van bewust toen ik dit topic startte. En ik heb toch liever dat iemand er even plezier van heeft, dan dat zo'n ding ligt weg te stoffen op zolder. :)
By Karenlee
Nou, dan zou ik het heel graag naar Bath willen nemen!!
By Sebazzel
Tof! :) Ik weet zeker dat mijn oma dat geweldig zou hebben gevonden! Hoe zullen we dat regelen?
By Karenlee
We zullen elkaar vast voor September weer zien, denk je niet? Wanneer het ook wordt kan je het dan overhandigen. Die kleur past volgens mij heel goed bij mijn nieuwe jurk :).
By Ellen Van de Poel
Hallo mevrouw

Ik ben voor een nieuwe theatervoorstelling heel dringend op zoek naar een oude parasol in de stijl van de mooie parasol die u aanbiedt.
Ik zou hem heel graag gebruiken voor de voorstelling, als dat mag.
Kan dat? Ik woon wel in België. Maar wil de verzendingskost uiteraard zelf betalen.

Wil u hem toesturen naar:

Ellen Van de Poel
Zandstraat 19B
3130 BEGIJNENDIJK
België

Je zou me er heel veel plezier mee doen!
Uiteraard krijgt u een/twee gratis tickets voor onze voorstelling (als u daar geïnteresseerd in bent).

Dank alvast voor uw snelle reactie
Ellen Van de Poel
Dit forum gaat sluiten

https://64.media.tumblr.com/24ef6e7ef9a1ec9bda822[…]

Artikel Sunday Times

Hahaha

Mrs Crocombe

Er staan mooi plaatjes in en in een aantal hoofdst[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!