Dit forum gaat sluiten

Beste forumbezoekers, dit forum gaat sluiten. Lees er meer over in het Welkom-topic.

Wissel tips uit met andere forumleden over Regency-kleding en accessoires.
By Maria
hahahaha... laat ons het maar mooi zelf proberen Jeannette.Wij lopen gewoon lekker te kwijlen bij het zien vanal jou mooie creaties.Zoiets moois moet je exclusief houden. ;)
By Jane
Nou, deze bonnet blijft zeker exclusief! Dat leg je niet in een workshop uit, alleen met de rand ben ik al de hele week bezig geweest. Ik krijg nu al rillingen bij het idee dat ik dat moet gaan uitleggen.
By LizzyBennet
Mogen wij een keertje de bonnets komen aaien? Zachtjes bewonderende woorden fluisteren om ze niet te laten schrikken...
By Jane
Het is jammer dat het nazomer bivak voor ons niet doorgaat; dan had ik er zeker een opgezet die je nog niet gezien hebt!!
By Artemis
Ziet er idd weer erg mooi uit. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat.

Zeker jammer dat de Bivka niet doorgaat. Ik had er erg naar uit gekeken. ( zelfs een hotel geboekt)
We waren ook al bezig met nieuwe kleding.
By Jane
Dat is zeker balen! Zeker ook van het hotel, maar dat kon je toch wel annuleren?
By Maria
LizzyBennet schreef:Mogen wij een keertje de bonnets komen aaien? Zachtjes bewonderende woorden fluisteren om ze niet te laten schrikken...
aai....aai heel zachtjes aaien.We doen dan wel handschoenen aan ;)
By Odette
Echt heel mooi weer Jeannette. Vergeleken met jou voel ik mij echt creatief mislukt.
By Jane
Maria schreef:
LizzyBennet schreef:Mogen wij een keertje de bonnets komen aaien? Zachtjes bewonderende woorden fluisteren om ze niet te laten schrikken...
aai....aai heel zachtjes aaien.We doen dan wel handschoenen aan ;)
Aaien? Niks aaien! No one is touching my bonnets! :lol:
By Artemis
Uiteindelijk wel kunnen annuleren, maar (volgens mij) wel de gebruikte airmiles kwijt
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 32
Dit forum gaat sluiten

https://64.media.tumblr.com/24ef6e7ef9a1ec9bda822[…]

Artikel Sunday Times

Hahaha

Mrs Crocombe

Er staan mooi plaatjes in en in een aantal hoofdst[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!