Dit forum gaat sluiten

Beste forumbezoekers, dit forum gaat sluiten. Lees er meer over in het Welkom-topic.

Wissel tips uit met andere forumleden over Regency-kleding en accessoires.
By Karenlee
Dit is mijn "test" bonnetkapje geworden.
Bijlagen
bonnetcap.JPG
bonnetcap.JPG (12.31 KiB) 679 keer bekeken
By Saule
Mooi Karen!
Ik zie jullie dan om 12:30 bij de Passementerie, ga daarvoor nog even via de lapjesmarkt denk ik... Ik ben geen vegetariër. Tot zaterdag allemaal!
By Karenlee
Dit is en iets te late bericht voor de mensen die al van huis vertrokken zijn. Maar voor degene die al een aardig versierde bonnet hebben is het wellicht een idee (maar ALLEEN als het je niet opeens te veel gaat beladen) om het mee te nemen. Zo kunnen andere mensen wellicht wat inspiratie opdoen.
By Karenlee
Weer een perfecte voorbeeld van hoe leuk - en uiteindelijk zelfs nuttig :D - een middag kan zijn als gelijkgestemde mensen met een gezamenlijke doel bij elkaar komen. Ik vond het echt super gezellig, en heb de tips/advies/meningen van iedereen - bij zowel het kopen van spullen als het in elkaar zetten - enorm gewaardeerd! Absoluut voor herhaling (reticule maken?) vatbaar :).

Diewertje - jij bent volgens mij de enige die foto's heeft genomen. Als het niet te veel moeite is, zou je misschien een paar hier kunnen plaatsen?
By Diewertje
Ik vond het ook erg gezellig en nuttig! Lijkt me erg leuk om de volgende keer een reticule workshop te houden!
Karen, zou ik het recept van de soep mogen? Hij was heerlijk!

Hierbij wat foto's!
Bijlagen
image.jpeg
image.jpeg (115.85 KiB) 636 keer bekeken
image.jpeg
image.jpeg (113.01 KiB) 636 keer bekeken
image.jpeg
image.jpeg (115.26 KiB) 636 keer bekeken
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
Dit forum gaat sluiten

https://64.media.tumblr.com/24ef6e7ef9a1ec9bda822[…]

Artikel Sunday Times

Hahaha

Mrs Crocombe

Er staan mooi plaatjes in en in een aantal hoofdst[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!