Dit forum gaat sluiten

Beste forumbezoekers, dit forum gaat sluiten. Lees er meer over in het Welkom-topic.

Wissel tips uit met andere forumleden over Regency-kleding en accessoires.
hoi dames

klopt het als je lint gebruik voor de sluiting ( hendels ) dat het moeilijk aan te rijgen is ? ik heb nu lint gebruik maar het gaat erg stroef dicht het tasje , het rimpelen gaat niet een twee drie zeg maar. of kan ik hier beter koord voor gebruiken of hoort dit gewoon zo ?

xgr femke
Mijn reticules hebben allemaal van die 'gedraaide' cord als hendel/sluiting. Dat glijdt heel makkelijk open en dicht.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mensen - ik heb ze weer gevonden! Die (niet glimmend) elleboog-lengte katoenen handschoenen. Ik ga meteen een aantal paar bestellen om wat voorrad te hebben. Wil iemand mee bestellen om portokosten te sparen? Zijn "one-size" maar er zit ook een klein beetje lycra in dus zijn aardige rekbaar. Laat me het weten!
Bij mij komen ze tot net over m'n elleboog - iets van 1-2cm overheen, maar ik heb van die korte armpies. Heb een keer "opera length" besteld, en ze kwamen zowat tot m'n schouder *zucht*.
Dat was een uitstekende zet van je ;)
Ik vind opera length fijn, maar vond die erg warm op het P&P Ball. Dan deze maar proberen, heb een katoenen roomkleurige broderie stof voor een nieuwe baljurk voor in November besteld, dus dat past er mooi bij!
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
Dit forum gaat sluiten

https://64.media.tumblr.com/24ef6e7ef9a1ec9bda822[…]

Artikel Sunday Times

Hahaha

Mrs Crocombe

Er staan mooi plaatjes in en in een aantal hoofdst[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!