Dit forum gaat sluiten

Beste forumbezoekers, dit forum gaat sluiten. Lees er meer over in het Welkom-topic.

Wissel tips uit met andere forumleden over Regency-kleding en accessoires.
By Karin
Jammer dat je je jurk niet hebt kunnen afkrijgen bij de naailes, Esther. Ik ben wel heel erg benieuwd naar het eindresultaat. Ik wil het patroon zelf ook gaan gebruiken.
By rosa
Aan beide kanten is er 4 cm breed van de voorkant rok of van de voorkant van de zijpanden geknipt (dat ben ik even kwijt).Maat 16 zat prima van boven maar de rok was een wijd uitstaande tent. Ik hoop dat het nog goed komt, lijkt al een heel stuk beter, want zoals het was daar ga ik echt niet in lopen.
Tip; gebruik een dunnere, meer soepelvallende stof dan ik heb gedaan. Dat zou al heel veel moeten schelen.
Diewertje heeft een er een mooie jurk mee gemaakt :)
By Diewertje
Wat jammer Esther dat het aan het eind toch niet zo'n succes is geworden! Je was zo goed op weg. Ik hoop dat je met de aanpassingen de jurk toch kunt dragen!

Ik ben inderdaad erg tevreden over het patroon. Erg duidelijk omschreven en hij past ook goed.

Hier twee foto's van de jurk:
Dress1.jpg
Dress1.jpg (93.86 KiB) 702 keer bekeken
Dress2.png
Dress2.png (358.71 KiB) 702 keer bekeken
By rosa
ik vind het erg knap van je! Toch raar dat de bodice precies past en de rok te wijd is. Meestal is het met kledingstukken omgekeerd bij mij.
By rosa
Zeker goed gelukt. Mooi!
By Karenlee
Het is vooral dat voering dat ik onder de knie wil krijgen. Dat maakt het echt 'af'. Iemand had het laatst ergens een 'tutorial' geplaatst. Karin zei dat het een heel goede was - moet ik even kijken of ik het weer kan vinden.
  • 1
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
Dit forum gaat sluiten

https://64.media.tumblr.com/24ef6e7ef9a1ec9bda822[…]

Artikel Sunday Times

Hahaha

Mrs Crocombe

Er staan mooi plaatjes in en in een aantal hoofdst[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!