Whaaaaaaaa!!!!!!!!!!! OMG OMG OMG OMG!!!!!!

De naaister is al begonnen met mijn petticoat en mijn jurk!!! En ze heeft een foto opgestuurd.

Zooo mooi!!!!

Wat je op de foto ziet is de petticoat met daaroverheen het bovenlijfje van de jurk (de hals wordt nog dieper, is nog niet klaar). Het lint klopt niet helemaal, maar daar heb ik al over gemaild, ik ben benieuwd hoe dat verder gaat. Maar verder ben ik zo ongelooflijk tevreden!!!!!!!!!!!!!
Binnenkort ga ik bij haar langs om door te passen!

Zie hier, de vorderingen:
Even mijn post hier neergezet... En een update over het lint: Deze was voor het beeld even tijdelijk erop gespeld. Het wordt nu een lichter groen lint die rondom de gehele empire-lijn loopt, gemaakt van stof (het wordt dus mat lint).
Mijn stays wordt opnieuw gemaakt, want hij was te groot toen ik hem binnen kreeg. Ik weet niet wat er is misgegaan met het opmeten, maar bij de tweede keer waren een aantal maten van mij ineens compleet anders. Dat is balen, maarja, niks aan te doen. Hopelijk past de volgende wel gewoon goed! Ik heb hem in ieder geval op tijd voor 10 april.
Edit: O ja, ik twijfel dus over een pelisse of een spencer... Ik denk dat ik toch voor een spencer ga, maar ik heb nog even om erover na te denken.

Ik denk dat ik mijn bonnet pas ga versieren als ik de stof voor de spencer heb, want dan kan ik de kleur daarop afstemmen.