Dit forum gaat sluiten

Beste forumbezoekers, dit forum gaat sluiten. Lees er meer over in het Welkom-topic.

Wissel tips uit met andere forumleden over Regency-kleding en accessoires.
By Karenlee
Weet nog steeds niet wat ik ga maken. Anderen wel?
By rosa
Jawel. Een spencerjacket van de stof waar ook mijn bonnet mee bekleed is. Heb ook nog stof liggen voor een jurk.

Heb nog geen pelisse, dus wie weet. En ik zou toch ook eens iets van zijde moeten kunnen maken?

Is er iets wat je nodig hebt Karen? ;-) Denk je aan iets voor de zomer? of de winter? een 2e onderjurk? een chemisette? spencerjacket?
By Diewertje
Ik heb nog stof voor een mouwloze pelisse voor over een jurk, deze hoop ik nog voor het bal af te hebben.
Daarna heb ik stof voor een pelisse-jas. En ik wil graag een baret maken.
Oftewel teveel projecten voor maar 5 lessen ;)
By Mrs-Darcy
Karenlee schreef:Is een super goed en makkelijk patroon. Maar ik raad je echt aan, als je meer "sierlijk en elegant" ipv "super kuis en zedelijk" uit wilt zien in dat jurk, om de halslijn met zeker 6cm te verlagen.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Hoi Karen
Ik heb een vraag als ik de halslijn 6cm wil verlagen van de jurk,moet ik het dan verlagen bij het knippen
van de stof,of bij het uittekenen van de patronen.

Groetjes
Anja
By Karenlee
Ik heb het al gedaan bij het uittekenen van de patroon.
By Mrs-Darcy
Goedenavond

Met Anja gaan er morgenochtend nog dames vanaf station utrecht lopen naar de naaicursus dan zou ik
wel mee willen lopen.

Groetjes

Anja
By Odette
Hoi Anja,

ik sta op het station om 9.30 uur in de buurt van de Bruna. Ik had trouwens iedereen een e-mail gestuurd. Ik heb een I love Darcy tas bij mij.
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
Dit forum gaat sluiten

https://64.media.tumblr.com/24ef6e7ef9a1ec9bda822[…]

Artikel Sunday Times

Hahaha

Mrs Crocombe

Er staan mooi plaatjes in en in een aantal hoofdst[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!