Dit forum gaat sluiten

Beste forumbezoekers, dit forum gaat sluiten. Lees er meer over in het Welkom-topic.

Wissel tips uit met andere forumleden over Regency-kleding en accessoires.
Het is weer zo ver! Zaterdag 4 maart wordt de jaarlijkse Antiek Textielmarkt gehouden in Maarn. Er hebben zich vele standhouders aangemeld en er is zelfs een extra zaal voor ingeruimd.

In het verleden, hebben velen van ons prachtige dingen hier kunnen scoren, en het is sowieso altijd gezellig. Vanaf 13.00 uur is de markt toegankelijk voor niet-Leden van de kostuum vereniging. Ik zou graag dan ook meteen aanwezig willen zijn. De markt duurt tot ca. 16.00 uur. Zijn er anderen die graag mee willen?

Locatie: Sociaal Cultureel Centrum 'De Twee Marken', Trompplein 5, 3951CR, Maarn (tel. 0343-442706). Op loopafstand van het station.
bedankt voor de tip Karen! ben er nog nooit geweest en wil het best eens meemaken (maar weet nog niet zeker of ik kan)
rosa schreef:bedankt voor de tip Karen! ben er nog nooit geweest en wil het best eens meemaken (maar weet nog niet zeker of ik kan)
Je kan soms ontzettend leuke dingen scoren op de markt, maar wel op tijd zijn (13:00) als het opengaat voor het publiek. Ik mag eerder omdat ik als gast ga van een lid van de vereniging. Zal m'n best doen om wat koopjes voor jullie over te laten ;) .
rosa schreef:bedankt voor de tip Karen! ben er nog nooit geweest en wil het best eens meemaken (maar weet nog niet zeker of ik kan)
Zou erg leuk zijn om je daar te zien. Omdat ik er al heel vroeg ben, zal ik waarschijnlijk niet tot laat in de middag aanwezig zijn. Maar ik heb begrepen dat Diewertje ook misschien komt om 13:00 als de markt open gaat voor niet-leden.
Heb besloten toch maar niet te gaan. Zou het best leuk vinden, maar morgen ga ik lekker tuinieren.
Veel plezier allemaal :-)
Ik hoef je niet eens 'veel plezier' in de tuin te wensen, Esth - want ik weet dat als het droog is en de zon schijnt, dat jij je daar helemaal in de hemel waant ;).
Zo is dat :-)

Heb me heerlijk vermaakt en flink opgeschoten.

En jullie? Een goede "vangst"?
Ik hoorde gisteren dat het een meer uitgebreide markt was en dat om 1 uur 's middags nog standhouders zelfs aan het opbouwen waren dus de keuze was breder dan hiervoor. Als dit volgend jaar wordt doorgezet overweeg ik wel weer om eens rond te kijken.
Was leuk om jullie even te zien :). Ik weet niet of ik iedereen die 's middags was ook gezien heb... Was wel op tijd weer weg, want al om 10:00 aanwezig. Ik bedenk vantevoren altijd dat ik vast niet zoveel ga kopen, en kom dan toch met tassen vol thuis. x_x. De buit:
- Kraplap (kostuumonderdeel Spakenburgse dracht, die ik ook bij optredens van m'n dansgroep wel eens aan heb)
- Antiek kant
- Blauwe wollen stof
- Kanten kap, riem & zwarte damasten onderrok Veluws kostuum (waarvan ik 2 jaar geleden al jak,rok, schort, kraag & rouwkap van gekocht had, nu is t compleet).
Dit forum gaat sluiten

https://64.media.tumblr.com/24ef6e7ef9a1ec9bda822[…]

Artikel Sunday Times

Hahaha

Mrs Crocombe

Er staan mooi plaatjes in en in een aantal hoofdst[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!