Dit forum gaat sluiten

Beste forumbezoekers, dit forum gaat sluiten. Lees er meer over in het Welkom-topic.

Wissel tips uit met andere forumleden over Regency-kleding en accessoires.
By EmilieV
Hallo allemaal!

Onze toneelgroep speelt in april Emma van Jane Austen, en we zijn nog op zoek naar kledij. Dat is blijkbaar niet zo makkelijk te vinden! Zijn er hier mensen die ons aan kostuums kunnen helpen?
Emma bestaat dit jaar 200 jaar dus we willen er iets speciaals van maken!
Ik heb al gezien dat hier echte kunstenaars op dit forum zitten, misschien zijn er wel onder jullie die een kostuum willen uitlenen? (Eventueel tegen een vergoeding?)
In ons stuk houden we uiteraard ook een bal, en zeker de dames willen die scene al kunnen oefenen mét kostuum, dus de tijd begint voor ons wel wat te dringen.
Alvast bedankt voor jullie aandacht!
(Oh ja, wij zijn een toneelgroep uit België, ik hoop dat hier ook een paar vlamingen tussen zitten?)
By Karin
Hoi Emilie, we hebben al even contact gehad via FB. Ik weet niet hoe kritisch jullie zijn, maar ik heb wel twee (misschien 3) jurken die jullie kunnen lenen die van synthetische taftzijde zijn gemaakt. Dit is er een:

Afbeelding

Een andere is lichtgrijs (heb ik even geen foto van) en ik heb nog een derde van katoen, met streepjes. De vraag is natuurlijk wat de maten zijn van jullie acteurs. Ik ben zelf 1,75 meter met maat 38. Die gestreepte is iets wijder.
By Karenlee
Ik heb ook een aantal jurken die mensen kunnen lenen voor zowel "overdag" als op een bal. Helaas geen foto. Ik ben iets van 1.61 en verwacht dat ik passend jurken zou hebben voor maten 38 (wellicht met een beetje speldwerk) t/m 42. Je zou wel in Utrecht moeten komen passen.
By Karin
Ik heb Emilie inmiddels wat jurken geleend. Ik heb begrepen dat het vooral om het oefenen in kostuum gaat en dat ze voor de avond zelf kostuums gehuurd hebben. Maar we horen binnenkort meer (ook over kaartverkoop e.d.). Volgens mij wordt het leuk!
By Karenlee
Volgens mij zou dat ook het geval kunnen zijn. Ze zouden in ieder geval niet voor onder doen ... ;) !
Dit forum gaat sluiten

https://64.media.tumblr.com/24ef6e7ef9a1ec9bda822[…]

Artikel Sunday Times

Hahaha

Mrs Crocombe

Er staan mooi plaatjes in en in een aantal hoofdst[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!