Dit forum gaat sluiten

Beste forumbezoekers, dit forum gaat sluiten. Lees er meer over in het Welkom-topic.

Wissel tips uit met andere forumleden over Regency-kleding en accessoires.
By rosa
en, geslaagd? Iets moois gevonden?
By Hetty
Wij wel ... Wat handige spilletjes, een lap zijde, een ander leuk lapje en naar Roemenië gaan ook een stel handige spulletjes, en een paar mooie lapjes!

Toevallig de anderen ook nog even gezien ... leuk is dat!
By Mrs-Darcy
Ik ben in ieder geval geslaagd voor de stof voor mijn eerste jurk :D.alleen nog wat kleine dingetjes moet ik nog hebben.
En ik vond het ook leuk om alvast een paar dames te ontmoeten,zoals Karin,Karen Hetty en Susan. :D
By Karenlee
En ik heb stof en franje voor mijn paraplu. Was erg moeilijk om op een kleur te komen die zowel 'leuk' als 'neutral' (= bij veel outfits kunnen passen) was. Het wordt - goud! Wat heeft Hetty een knappe zoon (en mooie schoondochter) zeg!

Sent from my iPad using Tapatalk HD
By Karin
Ik heb een mooie lap zijde gekocht (2 meter) voor 15 euro. En franje. Allemaal voor mijn parasolletje.
Leuk om je te ontmoeten, Anja, en leuk om de anderen ook weer te zien. En inderdaad, wat een fotomodellen heb jij in de familie, Hetty!
By rosa
Dat kan ook niet anders hè, met zo'n mooie moeder :-)

Ik ben erg benieuwd! Er was dus meer leuks dan afgelopen keren, begrijp ik? Zijde zelfs. Fijn!
By Hetty
Wat een lieverds zijn jullie toch!!!

Ja ik had een knap stel bij me. Zag ik ook aan de reacties van andere mensen als ik een eindje achter hen liep!

Ik ben benieuwd naar je gouden parasol (als hij af is natuurlijk ;) ) Karen!
By Karenlee
Karin schreef:Ik heb een mooie lap zijde gekocht (2 meter) voor 15 euro. En franje. Allemaal voor mijn parasolletje.
Eh, ik had in mijn hoofd dat ik maar 1 meter (stof) hoefde te kopen. Is dat te weinig???
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Dit forum gaat sluiten

https://64.media.tumblr.com/24ef6e7ef9a1ec9bda822[…]

Artikel Sunday Times

Hahaha

Mrs Crocombe

Er staan mooi plaatjes in en in een aantal hoofdst[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!