Dit forum gaat sluiten

Beste forumbezoekers, dit forum gaat sluiten. Lees er meer over in het Welkom-topic.

Wissel tips uit met andere forumleden over Regency-kleding en accessoires.
By Karenlee
We hebben een "accessoires" onderwerp waar een paar posts over sieraden tussenzitten, maar ze zijn een beetje verloren tussen alle discussie over schoenen, handschoenen en andere dingen. Wellicht handig om ook een te hebben die hieraan gewijd is? Bij de bal in Gent kwam ik een Duitse vrouw tegen die een prachtig armband had van dit historisch sieraden site. En wat is er zo fijn aan? Ze hebben rubrieken voor alle verschillende tijdperken - waaronder Regency. En in elke onderdeel vind je uitgebreide sub-categorieën met veel verschillende (historisch correct) stijlen kettingen, oorbellen, haar versieringen e.d. om uit te kiezen. Maar het allerbeste is als je eenmaal een ontwerp ziet die je mooi vindt, kan je ook uit een brede palette kiezen precies het soort en kleur "juwelen" die je wilt - dus is het mogelijk om sieraden samen te stellen die passen precies zoals je wilt bij jouw outfit!

Sent from my iPad using Tapatalk HD
By LizzyBennet
Omg, die site is geweldig! Bedankt voor de tip meid...
By Femke
oef goede site mooie sieraden zeg echt weer een site waar je gaat van kwijlen en je portemonnee in de gaten mee moet houden iihihih
By Hetty
Kijken, jezelf laten inspireren en dan naar een kralenwinkel en de kringloop ... Zo ben je goedkoper uit.

Sommige sieraden van de kringloop gedeeltelijk slopen en aanvullen met dat wat je bij de kralenwinkel hebt gekocht!

Zo heb ik van een oude ketting en 3 paar oorbellen en leuk geheel gemaakt. Sloop je de hangers van de oorbelgedeelten af en monteer je de kettingdelen ertussen ... ;)

Ik zal wel een keertje een foto maken.
By Femke
Hetty schreef:Kijken, jezelf laten inspireren en dan naar een kralenwinkel en de kringloop ... Zo ben je goedkoper uit.

Sommige sieraden van de kringloop gedeeltelijk slopen en aanvullen met dat wat je bij de kralenwinkel hebt gekocht!

Zo heb ik van een oude ketting en 3 paar oorbellen en leuk geheel gemaakt. Sloop je de hangers van de oorbelgedeelten af en monteer je de kettingdelen ertussen ... ;)

Ik zal wel een keertje een foto maken.
klinkt als een heel goed idee moet ik zeggen , ben zeer benieuwd hoe jou sieraden zijn geworden
xgf
Dit forum gaat sluiten

https://64.media.tumblr.com/24ef6e7ef9a1ec9bda822[…]

Artikel Sunday Times

Hahaha

Mrs Crocombe

Er staan mooi plaatjes in en in een aantal hoofdst[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!