Dit forum gaat sluiten

Beste forumbezoekers, dit forum gaat sluiten. Lees er meer over in het Welkom-topic.

Wissel tips uit met andere forumleden over Regency-kleding en accessoires.
Karenlee schreef:Welke versie van Emma?

Sent from my iPad using Tapatalk HD
van 2005 , vooral die gene die ze vele malen gebruiken als ze naar de bal toe gaat , beetje rood als ik het goed heb gezien met een batik achtige patroon ( even kijken of ik heb kan vinden op internet een plaatje ervan ) go er valt even zo een twee drie weinig te vinden van deze emma versie
Bijlagen
weston-wedding1.jpg
weston-wedding1.jpg (32.4 KiB) 865 keer bekeken
Femke - wat mij opvalt als ik "echte" sjaals van die periode zie, is hoe ongeloofelijk groot ze zijn - veel omvangrijker dan wat wij bij reenactments gebruiken: iets van 2m x .80m. Als je echt iets "authentieks" wilt hebben, kan je misschien beter maar een mooi/geschikte stof vinden en zelf een maken.
Ben ik ook van plan om precies hetzelfde te doen, Femke. Bij sari stoffen kan je bijzonder materiaal voor de randen vinden.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Tip gevraagd ,

ik heb net een oud doosje gekocht maar hij moet een beetje schoon gemaakt worden ,, en weet niet of daar een product voor is of kan ik beter azijn en water mengen en lichtjes op spuiten ,, gaat vooral om de binnenkant het stof is en beetje muffig :lol: ( beetje stinkie ) hij zit ook onder de krasjes maar dat maakt mij niet uit ;-)

maar als jullie wat weten hoor ik het graag voordat ik iets nog meer stuk maak namelijk
Bijlagen
3 kistje.jpg
3 kistje.jpg (194.21 KiB) 819 keer bekeken
2 kistje.jpg
2 kistje.jpg (155.35 KiB) 819 keer bekeken
1 kistje.jpg
1 kistje.jpg (124.73 KiB) 819 keer bekeken
hoi dames

ik kom net van schorder af en mocht je in de buurt zijn ga er even heen . mode stoffen voor 5 euro en vele veleeee coupons

die witte stof die zocht ik al lang en was nu 5 euro de meter daar ga ik mijn dag jurk van maken :-) zoals lizzy uit de 2005 movie wanneer ze darcy zijn huis bezoek ik zocht deze al lang en nu 5 eurooooooooo heb gelijk 5 meter mee genomen ;-) en zoals je ziet ook aardig geslaagd voor de coupons

dus even een aanrader ik zag vele brocante en stoffen er tussen zitten en barok printen , voor de coupons moet je wel snel zijn ,de goede zijn vaak zo weg dus alleen als je in de buurt bent of woont is het leuk anders kom je voor niets .

ik zie dat mijn vorige berichtje er nog staat over het kistje ,let daar maar niet op die hoort hier niet te staan :-)
Bijlagen
IMG_5679.JPG
IMG_5679.JPG (138.8 KiB) 810 keer bekeken
Dit forum gaat sluiten

https://64.media.tumblr.com/24ef6e7ef9a1ec9bda822[…]

Artikel Sunday Times

Hahaha

Mrs Crocombe

Er staan mooi plaatjes in en in een aantal hoofdst[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!