Mooie uitnoding Priscilla ik had er heel graag willen bij zijn zeker omdat ik heel benieuwd ben wat je met kort haar kunt doen. Alleen november en ook december zijn maanden dat ik jammer genoeg niet kan.... En ik begrijp dat oktober voor jou te vlug is om alles rond te krijgen. Heel veel succes en veel plezier!!
First electricity now telephones.Sometimes I feel as if I'm living in an H.G.Wells novel
Ik sla deze keer over Priscilla ...Wellicht zijn er anderen, of anders een leuk groepje van 11.
Het is wel vlak vóór het bal ... Aantrekkelijk maar voor mensen die nog e.e.a. bij elkaar moeten zoeken kan het laat dag zijn!
Dat was dus ook de bedoeling, zodat mensen er nog voor het bal wat aan hebben. Mocht ik echt niet genoeg personen hebben, schuif ik hem door naar volgend jaar...
Perhaps Margaret is right.
Piracy is our only option.
JaneAusten.nl is een Nederlandstalige onafhankelijke community voor liefhebbers uit Nederland en België (Vlaanderen) van de Engelse schrijfster Jane Austen. De .nl in JaneAusten.nl staat hierbij voor Nederlandstalig en niet voor Nederlands. We brengen sinds januari 2009 nieuws over Jane Austen en gerelateerde zaken, zoals nieuwe boekuitgaven, verfilmingen, spin-offs, eigen activiteiten en die van anderen. Ons forum is een trefpunt voor Austen-liefhebbers.