Dit forum gaat sluiten

Beste forumbezoekers, dit forum gaat sluiten. Lees er meer over in het Welkom-topic.

Wissel tips uit met andere forumleden over Regency-kleding en accessoires.
Ik zit op Texel dat weekend, dus dat gaat 'm niet worden, vrees ik. Hoe kunnen de kosten trouwens 10 tot 15 euro p.p. zijn als het bij Karen thuis wordt gehouden? Dat snap ik niet helemaal.
Karen is mijn backup voor als ik niet genoeg aanmeldingen krijg. Ik ben uitgegaan van mijn eerste oproep op Facebook en dat waren er zo'n 20. Dan zit je beter in een grote ruimte met tafels. De prijs is dus opgebouwd obv een zaaltje, beamer en materialen.
En wat dacht je van de tijd die Priscilla in de voorbereiding en uitvoering steekt?

Ik kan helaas niet, zit dan in Berlijn.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
LizzyBennet schreef:Karen is mijn backup voor als ik niet genoeg aanmeldingen krijg. Ik ben uitgegaan van mijn eerste oproep op Facebook en dat waren er zo'n 20. Dan zit je beter in een grote ruimte met tafels. De prijs is dus opgebouwd obv een zaaltje, beamer en materialen.
Ah vandaar, ik snap het. :)
Diewertje schreef:En wat dacht je van de tijd die Priscilla in de voorbereiding en uitvoering steekt?
[CLAPPING HANDS SIGN][CLAPPING HANDS SIGN]
ik kan dan helaas ook niet, wij zijn het gehele weekend weg. Jammer, ik hoopte dat het nog in oktober zou zijn want dan heb ik meer ruimte in de agenda. Ik vind het een leuk idee Priscilla. Er zijn meer mensen die niet kunnen lees ik, dus misschien kan het in 2014 nog eens georganiseerd worden.
Jacqueline2 schreef:ik kan dan helaas ook niet, wij zijn het gehele weekend weg. Jammer, ik hoopte dat het nog in oktober zou zijn want dan heb ik meer ruimte in de agenda. Ik vind het een leuk idee Priscilla. Er zijn meer mensen die niet kunnen lees ik, dus misschien kan het in 2014 nog eens georganiseerd worden.
Sorry, oktober geeft mij niet genoeg voorbereidingstijd.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Dit forum gaat sluiten

https://64.media.tumblr.com/24ef6e7ef9a1ec9bda822[…]

Artikel Sunday Times

Hahaha

Mrs Crocombe

Er staan mooi plaatjes in en in een aantal hoofdst[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!