EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
By Alfred
Karin, ik krijg een melding over een verlopen certificaat voor jouw site. De pagina's willen ook niet goed laden.
By Karin
Hoi Alfred, dank je voor de melding, ik zie het en heb contact opgenomen met het hosting bedrijf. Die moeten ergens iets bevestigen of zo, hopelijk is het snel opgelost!
By Alfred
Inderdaad! Dat is snel geregeld Karin.

Verstuurd vanaf mijn SGP311 met Tapatalk
By Karin
Miss Mary schreef:Hier nog altijd traaaaaaaaaaaaagheid.... :?:
Hmm, lastig Marije, bij mij werkt het namelijk prima. Misschien even andere browser proberen?
By Miss Mary
Karin schreef:
Miss Mary schreef:Hier nog altijd traaaaaaaaaaaaagheid.... :?:
Hmm, lastig Marije, bij mij werkt het namelijk prima. Misschien even andere browser proberen?
Haha, kom jij weer met je browsers. :P :lol: Karin, ik heb Chrome en ik ben daar heeeeel blij mee. ;) :* Hehe. Ik heb het wel echt alléén op dit forum. Voor de rest werkt het overal op internet gewoon snel en prima. :)
By Alfred
Hoi Karin,

Sinds kort wordt bij het laden van pagina's alleen koppen en foto's getoond. Bij het herladen verschijnt pas de tekst. Dat gebeurt op mijn laptop in Chrome en ook op mobiel (Chrome). Vreemd! Ben benieuwd of anderen dat ook hebben.
By Karin
Hoi Alfred, heel erg bedankt voor het melden! Ik gebruik zelf Firefox, dus had het nog niet gezien.
Er zat een bug in het template, is nu opgelost. Wil jij het eens proberen? (bij mij werkt het nu weer goed).
By Alfred
Op mijn tablet met Chrome werkt het helaas nog niet!

Verstuurd vanaf mijn SGP311 met Tapatalk
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!