EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
By Em'ly
Ik vind de nieuwe bovenkant heel erg mooi, daar dat bloemetjes patroon kun je die niet op de achtergrond van heel het forum doen, (als je tenminste snapt wat ik bedoel)

Ik herken niet de problemen en ik wou dat ik jullie kon helpen maar heb er geen verstand van
By Miss Mary
Em'ly schreef:Ik vind de nieuwe bovenkant heel erg mooi, daar dat bloemetjes patroon kun je die niet op de achtergrond van heel het forum doen, (als je tenminste snapt wat ik bedoel)
O nee, dat zou echt veel te druk worden. Het is nu lekker rustig en overzichtelijk. :)
By crien-oline
Neeeeeee Karin dat kan toch niet, wat moet ik nu zonder dit geweldige forum.
Ha ik weet het al, ik ben in januari lid geworden van het N.A.N geworden.
http://nanweb.org/forum/
Gaan we daar toch een gezellig dagje kletsen. Ik weet zeker dat de mannen daar het heel gezellig
zullen vinden. :P
By Karin
Hallo mensen,

Het forum is weer up-to-date (voor zolang het duurt). Ik heb ook een nieuwe template moeten installeren, omdat ik het oude in vernieuwde vorm niet meer aan de praat kreeg. Het offtopic-deel heb ik wat anders ingericht.
Nog een paar dingetjes:
- Ik wantrouw de stabiliteit van de Twopenny Post. Laat me even weten als het niet goed werkt.
- Ik heb zoveel mogelijk alles getest, maar het kan zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien. Laat me weten als je problemen ondervindt.
- Er zijn nog een paar punten waar ik nog een oplossing voor ga zoeken. Allereerst het witte vlak dat je onder het forum ziet als je de inlogpagina opent - die moet nog weg (maar ik weet nog niet hoe). Ook zag ik dat bij de profielpagina's geen avatars worden weergegeven. Ga ik ook nog uitzoeken.

Ik hoop dat het allemaal goed blijft werken!
By Frouckje
Jeej, meer bloemetjes! :clap: :inlove:
Ik vind het prachtig zo!
Doe maar rustig aan met alle aanpassingen, het gaat uiteindelijk niet om het uiterlijk maar om het innerlijk, toch? ;)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!