EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
By Karenlee
Echt waar? Waarom? Deze bieden toch een veel bredere scala aan gevoelens/emoties? Zijn ook een stuk meer 'geanimeerd'.
By Sebazzel
I know, maar ik vond die ene die zo heerlijk met zijn ogen rolde zo leuk! En die lachende!
By Miss Mary
Maar het waren van die alien hoofden! Die waren helemaal niet leuk.. ;)

Hier hebben we ook een roleyes: |( Ok, hij is wel ietsje anders, maar evengoed leuk.
By Lavendula
Hoi Karin,

Ik had een vraagje over iets. Als ik op de website kom (om dan vervolgens naar het forum te gaan), dan krijg ik dit bericht: stack overflow at line:2925 :^)

Heeft iedereen dit? of alleen ik? :?:
By Karin
Lavendula schreef:Hoi Karin,

Ik had een vraagje over iets. Als ik op de website kom (om dan vervolgens naar het forum te gaan), dan krijg ik dit bericht: stack overflow at line:2925 :^)

Heeft iedereen dit? of alleen ik? :?:
Mmmm, het kan met je browser te maken hebben. Gebruik je Internet Explorer 8 of misschien een oudere versie?
By Lavendula
Ik gebruik inderdaad internet explorer 8
(wat ik persoonlijk echt een rotprogramma vind,
Als ik een lang bericht plaats, scrold ie ook automatisch weer terug naar boven, zodat je gewoon nauwelijks normaal je bericht kan typen) :?:
By Karenlee
Ja, dat heb ik ook (met dat scrollen). Erg vervelend. Mijn oplossing (als het dat begint te doen) is om mijn bericht te kopieeren in Word, daar afmaken, en dan hier plakken. Een beetje heen en weer, maar en stuk minder frustreerend dan proberen te typen met dat omhoog springen.
By Miss Mary
He dat probleem had ik ook, maar toen stond er bovenaan in het IE balkje ineens een icoontje van een gebroken papiertje (dacht dat het een papiertje was) aan de rechterkant van het scherm. Klik daarop en het scrolprobleem is opgelost! Sindsdien werkt het forum bij mij weer normaal! :-)
By Karin
Ik zeg één ding (dan zijn al je problemen opgelost, ook het stack overflow probleem): download Mozilla Firefox. Vééél fijner dan IE!

Maar dat stack overflow probleem heeft verder niemand? Want dan ligt het aan je eigen computer, Lavendula, kan vanalles zijn, iets met de virusscanner/firewall, of andere instellingen. Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe dat op te lossen is... (behalve dat stomme IE :@ de deur uit doen en gewoon Firefox als standaard browser instellen uiteraard :clap: )
By Karin
Het zou ook de Amazon widget kunnen zijn... Maar nogmaals: Firefox en al uw problemen zijn verleden tijd (nou ja, niet alle problemen uiteraard...)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!