EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
By Karin
Ja Rosa, ik heb het nu zo ingesteld dat als je teveel chat je automatisch geweerd wordt ;-) Grapje! :lol:
Geen idee wat er aan de hand is, maar ik zie dat de chat in Safari ook stom doet, dus ik duik er vanavond nog een keer in. Het kan zijn dat ik dan het forum weer even plat moet gooien, dan weten jullie dat alvast.
@Marije, de homepage staat los van het forum, maar dank je dat je even meldde dat een link niet werkte! Had 'm niet goed ingevuld. Nu doet ie het wel.
By rosa
Bedankt! nog 1 vraagje, hoe stel ik een ander wachtwoord in?
By Miss Beth
Miss Mary schreef:Nog een voordeeltje aan dit onderhoud: Ons huisvarken is ervandoor. ;)
Ja... Ik mis mijn varkentje. Ze hebben mijn varkentje weggenomen!
Wie weet wat er is gebeurd... :tmi:
Tot worstjes gedraaid. ;(

Alright, just kidding. :P Ik vind het forum leuk èn handig geworden zo! En ik ben een nerd, dus vooral dat tweede is voor mij van belang. :D Nerd-applausje!
By 27AnnA72
Er is iets met het Sense And Sensibility '95 topic in verfilmingen. Tot pagina 2 zit je in een (heerlijke) verzuchting over Alan Rickman en dan word er opeens gepraat over Emma verfilmingen. Is confused...
By Karin
Hoi Anna, de discussies kunnen soms alle kanten opgaan ;-) Maar als je het hele topic bericht voor bericht leest, dan zie je wel de logica. Er worden verbanden gelegd tussen de verschillende actrices in verfilmingen en daar wordt Emma 1996 als voorbeeld genoemd. En dan gaat de discussie weer even over Emma om vervolgens weer terug te komen op S&S95
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!