EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
By Karin
Beste mensen,
Het forum zal dit weekend af en toe onbereikbaar zijn, omdat er wat onderhoud gepleegd moet worden. Wat gaat er gebeuren? Allereerst moet er een update plaatsvinden van phpbb, het programma van dit forum. Daarmee worden ook het forum en de website van elkaar losgekoppeld (helaas!). Waarom dit gebeurt? Het thema dat nu wordt gebruikt, wordt niet meer geupdate door de ontwikkelaar. Hierdoor is de website nogal gevoelig geworden voor spam en trojan horses. Daarom krijgt Jane Austen.nl dit weekend een nieuw thema (dat het hopelijk wat langer volhoudt dan het vorige). Het is mijn bedoeling om het forum straks wel te integreren in de website, maar mijn php- en html-skills zijn nog niet zo ontwikkeld dat ik dat helemaal zelf kan. Dus als er nog techneuten hier zijn die zich vrijwilliger willen inzetten om dit te realiseren, laat me dat dan vooral weten! ;-)

Groetjes,
Karin
By Karin
Het ergste is achter de rug: het forum is geupdate en er is niks ontploft. Zoals je ziet ben ik omgeschakeld naar een ouder ontwerp, ziet er niet uit, wordt aan gewerkt! Ook zorg ik dat het 'laatste berichten' blok er weer snel is. En haal ik de boze smoeltjes er nog uit. Work in progress, dus ;-)
By Miss Mary
Ik vind dit eigenlijk veel mooier, het oogt echt veel rustiger dan het vorige thema... Oké, er moet nog wel iets aan gedaan worden, zoals de balk die bovenin niet in het hokje past, enzo. Maar het is echt mooi! :oops: *Duikt weg*
By Francine
Ik moet zeggen dat ik het forum er erg mooi uit vind zien. Alleen de hoofdpagina vind ik iets minder :oops:
By Miss Mary
Ik vind de titel van de hoofdpagina erg mooi! :) Kunnen we die niet ook hier op het forum zetten, ipv die andere titel? :oops:

O ja, in de beschrijving van het Welkom subforum staat nog steeds dat je Cassandra's Café daar kunt vinden.. Misschien wordt het toch tijd dat eens weg te halen, gezien deze nu in de Pump Room staat? :P
By Frouckje
Ik vind het ook heel mooi zo!
Verder wacht ik rustig af tot Karin klaar is, doe maar rustig aan hoor! :)
By Miss Mary
Karin schreef:Ik ben nog niet klaar!!!!
Dat weet ik. :lol: Maar mag toch wel stiekem zeggen dat ik het (nu al) mooi vind? ;) 8-)
By Karenlee
Wauw... dit is nieuw en even wennen, maar ik vind het wel mooi. Mis dat ik nu even niet kan zien waar nieuwe berichten zijn, maar zo'n omschakelijking vergt wat tijd. Ik wacht rustig af, en wil bij deze even zeggen hoe ongelooflijk veel ik waardeer de tijd en moeite dat onze geweldige Webmistress Karin steekt in het bestaan van dit forum!

*Stuurt een limo vol Darcy's, caviaar, aardbeien, champagne, chocolade en ook een Wickham - gewoon voor de LOL - richting Karin*
By Francine
Ik wacht geduldig af hoor ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!