EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
Lieve forumleden,

Vorige maand hadden we al een klein 'feestje' ter ere van het 10-jarig bestaan van het forum. En deze maand bestaat de website 10 jaar!

Dat wil ik heel graag met jullie vieren met een inzamelingsactie voor de Jane Austen Literacy Foundation, waar ik ambassadeur van ben. Deze non-profit organisatie is opgericht is door Caroline Knight, een verre achternicht van Jane Austen. De stichting werkt samen met de wereldwijde Austen community om programma’s voor geletterdheid te ondersteunen en geld in te zamelen voor leesmaterialen – ter ere van Jane Austen.

Om geld in te zamelen heb ik een pagina aangemaakt op Geef.nl. Het zou leuk zijn als je mee kunt helpen, met bijvoorbeeld een donatie en/of door de Geef.nl-pagina te delen op social media.

Lees meer/doneer op mijn pagina.

Afbeelding
Mooi Karin!

Ik had niet eerder van die foundation gehoord. Het is vast voorbij gekomen, maar het is mij toen niet opgevallen.
Maar van goede doelen m.b.t. bevordering van geletterdheid word ik altijd enthousiast van. :) Eigenlijk van elke goede doel. Ik zal van de week wat van de organisatie gaan lezen en een kijkje nemen op geef.nl. En de pagina delen op FB moet zeker geen probleem zijn. ;)

Veel succes in ieder geval met de inzamelingsactie!
Wat zijn jullie toch geweldig! Er is inmiddels al 295 euro gedoneerd :inlove: Ik had als streefbedrag 300 euro, maar dat mag natuurlijk veel meer worden. Iedere gedoneerde euro komt bij de Jane Austen Literacy Foundation terecht, en gaat rechtstreeks naar middelen om geletterdheid te bevorderen. Dankjewel voor je gift!

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!