EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
Het is vandaag precies 10 jaar geleden dat het forum van JaneAusten.nl van start ging!

Inmiddels zijn we 499 leden rijker en bijna 65.000 berichten verder. En we hebben niet alleen onze liefde voor Jane Austen hier gedeeld, maar ook heel wat lief en leed. Met als jaarlijks hoogtepunt natuurlijk onze forummeeting!
Heel erg bedankt iedereen: de leden van het eerste uur, degenen die hier alleen maar meelezen, de leden die ondanks alle verlokkingen van andere social media hier toch terug blijven komen. Op naar de 20 jaar!

Dikke kus voor iedereen :*
Karin

Afbeelding
Jeetje - is het echt al 10 jaar geweest 😳? Nou, je weet wat ze zeggen: time flies when you're having fun! Via deze forum zijn er ook zo veel leuken mensen en dingen op m'n pad gekomen. Ik zou jullie voor geen goud willen missen. Mag ik TWEE cupcakes? Een voor de eerste 10 jaar en een voor de volgende 😘??
Geweldig, 10 jaar alweer... ! Van harte gefeliciteerd hoor!

Jij hartstikke bedankt voor het beschikbaar maken van dit prachtige forum. Je hebt met het forum heel wat teweeg gebracht. Hier zijn onder andere de ideeën ontstaan voor The Wolves' Grove Regency Dancers en The Meryton Society, maar ook mooie tradities als het JAF Kerstfeest en de Leesclub.
Je hebt ons toch maar mooi bij elkaar gebracht!

I take my hat off to you!
Hieperdepiep hoera!! Voor mij lijkt het een lange tijd geleden, maar er is ook heel veel gebeurd in die 10 jaar. Waaronder heel veel leuke Jane Austen activiteiten. Ik heb door dit forum heel veel leuke en lieve mensen leren kennen en ontzettend veel leuke dingen beleefd. Op de volgende 10 jaar!! :party: :party:
Gefeliciteerd! En uiteraard een applaus voor Karin! Zoveel leuke mensen ontmoet, vrienden gevonden/geworden en zoveel fantastische vakanties, uitstapjes en cursussen gedaan!

Karin, bedankt! :party: :ninja: :d:
10 jaar al! wow! bedankt iedereen voor alle gezelligheid, mooie dingen en vriendschap, en vooral bedankt Karin :party: :rock:

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!