EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
By Karin
Karenlee schreef:Volgens mij is de 'nieuwe' forum nog net aangesloten bij Tapatalk - of wel? Ik kan in ieder geval nog niet op via mijn phone of tablet.
Nee Tapatalk heeft nog geen update voor het vernieuwde Phpbb platform. Ik ga er achteraan.

Edit: ik zie dat er een beta-versie is. Die is nog instabiel. Willen we het proberen of wachten tot ie helemaal klaar is?
By Diewertje
De webversie doet het ook erg goed op mijn mobiel en tablet, van mij mag je wel wachten :-). Ik vond Tapatalk sowieso niet erg stabiel, kon vaak geen verbinding maken.
By Karenlee
Even wachten is ook goed wat mij betreft..
By Karenlee
Voorheen kon je topics met een klik omzetten/markeren als 'gelezen', maar dat knop zie ik niet meer. Kan je dat nog steeds doen, en zo ja, hoe?
By Karin
Karenlee schreef:Voorheen kon je topics met een klik omzetten/markeren als 'gelezen', maar dat knop zie ik niet meer. Kan je dat nog steeds doen, en zo ja, hoe?
Hmmm, ik weet zo even niet wat je bedoelt, maar als ik ongelezen berichten heb zal ik kijken of ik er achter kan komen. Waar kon je voorheen die klik geven?
By Karin
Heb het gevonden! Als je rechts bovenin op de grote knop 'Forum' drukt (die met het gespreksballonnetjes-icoontje), heb je de opties die eerder los werden vermeld. Dus ook de functie die jij zocht. Daarvoor moet je wel op de hoofdpagina van het forum staan, anders zie je die optie niet.
By Mr. Clennam
Hallo Karin,
Ik vond het al een tijdje erg rustig op de site en het forum. Zelfs na het overlijden van Alan Rickman was er geen enkel berichtje, dus wilde ik vandaag iets op het forum schrijven.
Maar hoe ik ook zoek, ik kan niet vinden hoe ik een nieuw bericht maak. Zal wel aan mij liggen, maar misschien niet en is dat de oorzaak van de luwte op het forum.
By Karin
Hoi Mr. Clennam,

Dankjewel voor het melden! Ik denk dat er iets niet goed stond in de permissies (die heb ik opnieuw ingesteld nu), waarschijnlijk gebeurd tijdens een laatste update. Als het goed is zie je nu in alle fora weer de knop 'Nieuw onderwerp' staan (behalve in die van de leesclub, want daarvoor moet je lid zijn).
Maar ik denk niet dat dat de reden is dat het hier zo rustig is. Iedereen is te druk met al die andere social media (mijzelf incluis), maar hopelijk kunnen we binnenkort weer wat leven in de brouwerij krijgen (als ik zelf ook weer wat meer tijd heb om te besteden).

Edit: ik zie trouwens dat Regency Gentleman afgelopen zaterdag nog een nieuw onderwerp heeft geplaatst... Geen idee waarom het nu ineens niet meer werkte!
By Karenlee
Een nieuwe look - in ieder geval op de Homepage. Fris :) !

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!