EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
By Karin
Hoi allemaal,

Zoals jullie zien is er nogal wat veranderd aan dit forum. En zoals jullie zien moet er nog het een en ander gebeuren ;) Zoals:

1. aanpassing kleuren; ik ga nog wat experimenteren.
2. aanpassing navigatie; nog even stoeien en een link naar de homepage plaatsen.
3. blok met recente onderwerpen zoals die in het vorige forum bovenaan stond; die plugin is helaas nog niet up-to-date en kan nu nog niet gebruikt worden, maar volgt hopelijk binnenkort weer.
4. blok met mededelen zoals verjaardagen e.d.; idem als recente onderwerpen.
5. invulling van balk aan de zijkant en balk onderin met info.

Willen jullie alles even goed uitproberen en me laten weten als er iets niet werkt?
Ik hoop dat jullie je hier wederom thuis gaan voelen!

Groetjes,
Karin
By Maria
Ik ben de weg kwijt dacht ik.....Ik "zie" bijna niets.

Hellup.... Karin

Heb ook geen idee waar ik nu eventueel mijn PB kan vinden.

First electricity and now a new forum Sometimes I feel as if I'm living in an H.G. Wells novell ;)
Laatst gewijzigd door Maria op 20 feb 2015 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
By Karin
Wat zie je niet, Maria? Het kan zijn dat er in de cache van je browser nog wat 'oude' bestanden actief zijn waardoor de nieuwe nog niet zo goed werken.
By Maria
Ik zie alleen maar "kale" berichten. Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.
Wat moet ik doen?
By Karin
Maria schreef:Heb ook geen idee waar ik nu eventueel mijn PB kan vinden.

First electricity and now a new forum Sometimes I feel as if I'm living in an H.G. Wells novell ;)
Het is even wennen, Maria, maar dat lukt je wel ;-) Rechts bovenin heb je een aantal buttons; het envelopje is voor je pb's. Als je een nieuw pb hebt, komt daar een kleurtje bij te staan.

Daaronder staat je eigen avatar, als je daar op klikt kun je kiezen voor allerlei profiel-wijzigingen.

Op de knop forum kun je direct naar ongelezen berichten e.d.
By Karin
Maria schreef:Ik zie alleen maar "kale" berichten. Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.
Wat moet ik doen?
Staat er geen tekst in de berichten?
By Maria
Karin schreef:
Maria schreef:Ik zie alleen maar "kale" berichten. Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.
Wat moet ik doen?
Staat er geen tekst in de berichten?
Wel teksten,maar ik snap er even geen r**t van.
Ben ik blond...of blont...of blondt
Ik ga het even bestuderen Karin. Morgen laat ik weten wat mijn haarkleur is :P
By Karin
Gewoon rustig blijven en even opnieuw ontdekken hier ;) Komt goed, Maria! Over een paar dagen weet je niet beter meer. Je bent ook aan elektriciteit gewend geraakt!
By Maria
Geen idee Karin welke buttons je bedoelt. Ik zie ze niet (denk ik)
By Miss Mary
Heee, dit is wel mooi, Karin! Misschien kan ik tijd vrijmaken om hier weer eens af en toe te posten. Maar een paar dingen moeten nog even aangepast, denk ik. Een hele interessante Latijnse tekst bij de beschrijving 'About Us':

"Obcaecati corporis doloribus recusandae distinctio sapiente a molestiae officia fugiat minima quasi. Laboriosam, doloribus."

:P

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!