EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Geef hier je meningen over Jane Austens jeugdwerk en onvoltooide of ongepubliceerde verhalen
By Jane
Ik heb hem ook besteld maar is nog niet binnen. Ik ben ook wel benieuwd naar de schrijfstijl en hoezeer het in de lijn van... geschreven is. En de workshops zijn natuurlijk top!
By Karenlee
Heb net bericht gekregen dat het jaarlijks feestdagen viering van de Botman familie - uitgesteld tot mijn nicht terug was uit een werkverblijf in engeland - plaats gaat vinden op dezelfde dag als de lezing in Zeist. Ik kan er dus helaas niet bij zijn :(.
By Jane
Jammer!
By rosa
Heb nu een pagina of 50 gehad van het deel van Joan Aiken (omdat ik eindelijk eens niet mijn fietslampje was vergeten had ik iig genoeg licht in de zeer donkere bus) en ik ben er door gegrepen. Ook ben ik onder de indruk van "de held", en hoop van harte dat hij ook echt "de held wordt". ;)

Kan het ook waarderen dat ze het 2 aparte delen heeft gelaten. Haar eigen deel heeft ze Emma Watson genoemd, en de nummering begint gewoon weer met 1. Netjes.

Jammer Karen :-( Zal proberen eea voor je te onthouden/opschrijven
By rosa
euh, tja, het begon zo geloofwaardig.......en hoewel ik het als een speer heb uitgelezen omdat ik zo benieuwd was, kun je toch wel merken dat Joan Aiken gewend is om kinderboeken te schrijven. Er gebeurt wel heel veel in korte tijd, en uiteindelijk vond ik het wat op een klucht gaan lijken. Ook heel wat moderner geschreven dan het 1e deel.

Tja, ik wil nog 1 van de andere afgemaakte versies gaan lezen.
By Odette
Ik heb het boek nog niet gelezen, ik ben benieuwd naar mijn mening van het boek
By rosa
ik ook!!!!

En ben ook heel erg benieuwd naar de lezing!!

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!