EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Voor alle algemene discussies over de boeken van Jane Austen
Karen, Frietkot is weg. 'T is al niet meer nodig..
Yup - dat hoor ik binnenkort, ik geloof binnen 3 weken. Spannend!
Opgeruimd staat netjes. :!:
Dat scheelt weer een hoop bloed dat onder de nagels vandaan moet worden gehaald. ;)
Nu maar hopen dat hij geen nieuw account aanmaakt onder een andere naam... :^)
Ach, dan is hij zo gewist.. *gniffelt* :devil:
Pheeeew.... ik krijg een bijna lichamelijk gevoel van opluchting als ik dat hoor, weet je? Nog een opmerking. Karin dacht dat hij wellicht psychisch problemen had, en dat is ook wel misschien zo, maar een zin (vooral een woord) uit een van z'n laatste posts spreekt boekdelen: "Ik vind je opgewonden toon verrukkelijk."

Hij mocht zich wel voor hebben gedaan onder de mom van iemand die alleen uit was op academisch discussie, maar die man was gewoon een trol die dondersgoed bewust was van de discord die hij aan het zaaien was – en daarvan echt genoot. Good riddance! En ik zie dat we ook net een nieuwe forumlid heb gekregen, dus hoef ik ook niet eens geconfronteerd te worden met z'n naam onderaan de forum hoofdpagina. Heerlijk!

*huppelt vrolijk weg, luidkeels zingend Ding, dong, the witch is dead...!*
Karenlee schreef: En ik zie dat we ook net een nieuwe forumlid heb gekregen, dus hoef ik ook niet eens geconfronteerd te worden met z'n naam onderaan de forum hoofdpagina. Heerlijk!

*huppelt vrolijk weg, luidkeels zingend Ding, dong, the witch is dead...!*
:lol:
Hij is niet alleen verbannen, ik hem 'm zelfs verwijderd. Dus het eennalaatste nieuwe forumlid is weer te zien. :P
Ik heb het forum een beetje Egmond-vrij geprobeerd te maken (zekere leden zouden hebben gezegd dat ik het heb gewit... :angel:) omdat ik er ook een klein beetje misselijk van werd, net als andere leden hier. Vandaar dat er wat posts zijn verwijderd.

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!