EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Voor alle algemene discussies over de boeken van Jane Austen
By Karenlee
Yay! na een vrij lange 'Bitch Break' (zoals hij het zelf noemde), Robert Rodi is terug. En man, hij heeft echt geen hoge dunk van Fanny Price :lol: :lol: :lol:.
By Sebazzel
Eindelijk! Ik kreeg al een update. Tja.. Wie weet heeft hij even nodig om Fanny te gaan waarderen zoals sommige anderen dat ook hadden en soms nog hebben... :$
By Karenlee
Nou, dat gaat niet gebeuren, denk ik. Hij vindt haar een creepy, passief-agressief succubus die het leven zuigt van iedereen om haar heen :o :rofl:. Hij heeft trouwens net een nieuwe aflevering gepost - de hoofdstukken net nadat Sir Thomas terugkomt. Als hij kon, zou Rodi Fanny met plezier levend fileren, denk ik.
By Miss Beth
Karenlee schreef:Nou, dat gaat niet gebeuren, denk ik. Hij vindt haar een creepy, passief-agressief succubus die het leven zuigt van iedereen om haar heen :o :rofl:. Hij heeft trouwens net een nieuwe aflevering gepost - de hoofdstukken net nadat Sir Thomas terugkomt. Als hij kon, zou Rodi Fanny met plezier levend fileren, denk ik.
Hmm, ik denk dat ik hier heel wat heb gemist. :angel: Deze blog heeft er een nieuwe volger bij. :lol: :rofl: Ik vraag me af hoe ik dit topic heb kunnen missen: die introductie alleen al is ge-wel-dig, en als ik jullie hoor, is de rest nog beter. :D
By Karenlee
Ja, het is echt kostelijk. Maar ik zou aanraden om bij het begin te beginnen met zijn take on S&S.

Sent from my iPhone using Tapatalk
By Saule
Ik ben blij dat ik dit topic gevonden heb. Ik heb net alle entries over S&S gelezen; brilliant :lol: . Zeker eentje die ik blijf volgen!
By Karenlee
Zo lang geleden sinds er in dit onderwerp gepost is! Rodi is ondertussen al aardig ver met het ontleden van Emma: "The only inducement Miss Bates needs to talk is an atmosphere of sufficient density to carry sound waves."

:rofl: :rofl: :rofl:

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!