EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Het hoeft op dit forum niet alleen over Jane Austen te gaan... hier kun je even lekker off-topic gaan!
By rosa
vandaag aflevering 8 gezien, spannend!!! en ik was een beetje boos op de makers, dat ze dit als laatste aflevering hadden!!!!!

Maar.....het komt nog goed, er is nog een Christmas special , pfoe
By rosa
ja, het was zeker een hele goede aflevering! heel hartverwarmend, en bijna alles kwam op z'n plek zonder te zoet en gemaakt te zijn, maar.......we hebben nog wat romantiek te goed vind ik
Heerlijk genieten weer.
Jammer dat het straks voorgoed is afgelopen.
Maar gelukkig heb ik My Prime om alles vanaf het begin terug te kijken.

Ik weet nog dat we met een heel stel naar de allereerste afdeling van Downton Abbey hebben gekeken in Bath. De banken werden goed voor de tv geschoven. We hadden lekkers op tafel gezet en genoten volop. How time flies. ..

Liefs Maria Xxxxx
Nou, dat was volgens mij niet de allereerste aflevering van DA, maar de eerste aflevering van de tweede seizoen. Maar verder heb ik precies hetzelfde beeld voor ogen als jij. En het geluid van iedereen gillen toen het bekend muziekje door de kamer begon te schallen.
Karenlee schreef:Nou, dat was volgens mij niet de allereerste aflevering van DA, maar de eerste aflevering van de tweede seizoen. Maar verder heb ik precies hetzelfde beeld voor ogen als jij. En het geluid van iedereen gillen toen het bekend muziekje door de kamer begon te schallen.

Dat was in dat grote huis waar we toen zaten. Waar we toen nog die grote groepsfoto voor het huis hebben laten maken.

Kan ook best wel het 2de seizoen zijn geweest. Dat kan ik niet meer met zekerheid zeggen.
Maar het was wel super gezellig toen.

Liefs Maria Xxxxx

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!