EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Over Jane Austen zijn ontelbaar veel biografieën geschreven. Daarnaast zijn ook veel boeken gebaseerd op een verhaal van Jane Austen of zijn schrijvers op een andere manier creatief met haar werk aan de haal gegaan. Hier kun je meepraten over die boeken.
Jammer dat het er uit is gehaald! Hoewel je toch wel merkt dat zijn geloof voor Dy ook belangrijk is door de bewondering die hij voor haar heeft.

Bij de paasdienst in d ekerk had ik eigenlijk weer zo'n trucje verwacht van Fletcher omdat hij al helemaal de blauwe jas had bedacht.

Vind het zo jammer dat de boeken uit zijn!!!Vooral het laatste stuk, als Darcy zoveel warmer en vriendelijk wordt is heel mooi om te lezen.
Ergens miste ik Fletcher nog wel aan het eind. Ook jammer dat het eind opeens zo versneld leek te zijn geschreven terwijl van mij het begin van het boejk juist wat mee vaart had mogen hebben.
De trouwscene is mooi beschreven.
Elke vrouw wil tovh dat een man zo over haar denkt en zo naar haar kijkt! Zucht :inlove:
Ga nu acuut even naar beneden om m'n man een knuffel te geven :D
Leuk om dit topic weer door te lezen. Ik herlees nu weer These Three Remain. Wat is dat toch genieten. ^__^ Ik ga deze week s' avonds steeds wat vroeger in bed zodat ik nog lekker opgekruld een half uurtje (of langer) kan lezen. Heerlijk!
De afgelopen weken heb ik de serie voor de derde keer gelezen. Wat een traktatie was het weer!
Mijn vraag gaat over het volgende. In haar nawoord bij These three remain (mijn uitgave is van 2007) schrijft Pamela Aidan dat ze nog aan een vervolg wil werken. Over Dy en Georgiana en het jonge gezin Darcy. Ik kan niet wachten! En dat duurt al jaaaaaren. Weet iemand hier toevallig meer over dit vervolg? Komt het er überhaupt nog?
Ja, er zijn heel veel mensen die uitkijken naar een vervolg van Pamela (waaronder ik)! Die Young Master Darcy is helaas maar een dun boekje, maar toch nog wel erg leuk om te lezen. Je krijgt wat inzicht in hoe z'n (latere) karakter wordt gevormd, en weet je nog uit FW Darcy: Gentleman dat herinnering van Colonel Fitzwilliam bij de kerstfeest over hoe Darcy een keer wegliep met de mummers (en daardoor flink gestraft werd)? Die incident zit er ook in... :D
Klopt! Het boek over Young Master Darcy is ook zo'n heerlijk boek. Veel te dun helaas. Pamela Aidan schrijft zulke rijke verhalen, zo mooi ook. Ik zou het geweldig vinden als ze echt volop aan het schrijven gaat.
Dank voor jullie reacties dames. Dat ze met pensioen gaat binnenkort... En dan gaat schrijven... How it had taught me to hope!

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!