EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Over Jane Austen zijn ontelbaar veel biografieën geschreven. Daarnaast zijn ook veel boeken gebaseerd op een verhaal van Jane Austen of zijn schrijvers op een andere manier creatief met haar werk aan de haal gegaan. Hier kun je meepraten over die boeken.
By rosa
Karin schreef:Ik zag net een bericht op FB voorbij komen van iemand van de Amerikaanse Jane Austen Society. Die had al een voorpremière gezien en schreef: The film is HYSTERICAL! Lots of inside jokes for Janeites. Two thumbs up from those who attended. Worth seeing! (I, personally, do not like/cannot handle blood, guts, and gore. Those like me need not be concerned; everything handled well.)
Zou het echt?! bij het leven van de inside jokes werd ik wel nieuwsgierig,,,,,,maar ik dacht, jammer, kan niet tegen smerig. Maar als diegene een "mede guts and gore watje" is, kan ik het vast ook wel aan :)
Hou ook niet van blood-and-gore, maar als het - zoals in Kingsman - zo over-the-top gaat dat het tegen cartoon-achtig is, dan is het opeens geen probleem. Ben ook erg benieuwd naar de "inside jokes"! Zullen we alvast gaan kijken of we een datum kunnen prikken? Het komt hier 18 februari uit.
By rosa
ja, goed idee
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!