EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Over Jane Austen zijn ontelbaar veel biografieën geschreven. Daarnaast zijn ook veel boeken gebaseerd op een verhaal van Jane Austen of zijn schrijvers op een andere manier creatief met haar werk aan de haal gegaan. Hier kun je meepraten over die boeken.
Helemaal vergeten te reageren, maar ik vatte het absoluut niet op als onbeleefd, Lizzie! Juist erg leuk dat je zo enthousiast bent.
En dan wil ik deze gelegenheid even aangrijpen om jullie nogmaals op de Facebook-pagina te wijzen. Heb je nog niet geliked? Doe dat dan snel, anders gooi ik je van het forum af!
*En dat was een grapje ;)*
Oh ja, voor wie geen Facebook heeft, binnenkort meer info op de url www.janeaustenreisgids.nl
Eventjes een update: de gids is vanaf vandaag in de voorverkoop te bestellen in de webshop. Voor de liefhebbers: je kunt voor een gesigneerd exemplaar kiezen ;-) Ben je al een Engeland-reis aan het plannen? Als je het boek in de voorverkoop bestelt, mag je mij lastigvallen met al je vragen :P
Meer info vind je ook op de nieuwe website over de reisgids.
Besteld :clap:! Enne, ben ik de eerste officiele koper, of heeft iemand anders mij dat eer al ontnomen ;) ?
Besteld! Mét handtekening van de auteur natuurlijk ;-).
Alleen nog geen plannen om die kant op te gaan...Alhoewel, moet waarschijnlijk in oktober voor mijn werk naar Nottingham, misschien is daar wel iets in de buurt!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 25

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!