EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Over Jane Austen zijn ontelbaar veel biografieën geschreven. Daarnaast zijn ook veel boeken gebaseerd op een verhaal van Jane Austen of zijn schrijvers op een andere manier creatief met haar werk aan de haal gegaan. Hier kun je meepraten over die boeken.
Quint dan hou ik meer van jou dan Holt. Ik ben zelfs bereid om in mijn outfit( met pruik zelfs) bij de AH te flyeren in de regen.

Maar gezellig met de anderen op een beurs of zo, dan wil ik ook meedoen.Als het tenminste niet in Friesland is. Want dat is net iets te ver.
Begrijp ik nou goed dat er een gelegenheid komt om me in jurk te hijsen? :P

Ik sluit me aan bij Karen!
LOL ik moet echt zo om jullie lachen! :* Valt me wel een beetje van je tegen, Karen, ik had toch wel verwacht dat je vanaf april tot de zomer OVERAL in je regency-jurk zou verschijnen met een stapel flyers :lol: .
Ik spreek de redacteuren binnenkort weer, ik zal het eens in de groep gooien!
Maria schreef:Quint dan hou ik meer van jou dan Holt. Ik ben zelfs bereid om in mijn outfit( met pruik zelfs) bij de AH te flyeren in de regen.

Maar gezellig met de anderen op een beurs of zo, dan wil ik ook meedoen.Als het tenminste niet in Friesland is. Want dat is net iets te ver.

Als je maar lekker buiten kunt staan! ;)

Ik ben ook van de partij, als de uitgever daar voor in is. Mits ik kan en er de enrgie voor heb.
Sorry voor mijn lange afwezigheid hier, ik kijk wel regelmatig naar de site maar had het iets te druk om hier echt actief te zijn... Tijdens één van mijn bezoekjes kwam ik dan ook dit leuke berichtje tegen: Een reisgids van het Engeland van Jane Austen. :)

Via de Standaard Boekhandel (Vlaamse boekhandel) is hem binnenkort ook verkrijgbaar (staat in mijn verlanglijstje!)! Een reis naar Engeland zal er niet meteen inzitten maar dan kan ik alvast beginnen dromen en dat is toch ook al iets :). Ik vind de cover alvast heel mooi en passend voor een reisgids, zo met de poorten open en gunt meteen een blik op een mooi landgoed als start van een interessante trip. :)
Hey Lizzie, je hebt toch wel door dat die reisgids geschreven is door ons enige, echte, eigen Jane Austen webmistress Karin?

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Ja hoor, alle eer gaat naar Karin. :) Het moest veel tijd gevergd hebben om zo'n boek te schrijven en het hele proces rond publicatie/ publiciteit moet denk ik ook niet onderschat worden. Het is niet mijn bedoeling om onbeleefd te klinken en als ik dat was wil ik me ook excuseren. Proficiat, Karin! :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 25

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!