EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Over Jane Austen zijn ontelbaar veel biografieën geschreven. Daarnaast zijn ook veel boeken gebaseerd op een verhaal van Jane Austen of zijn schrijvers op een andere manier creatief met haar werk aan de haal gegaan. Hier kun je meepraten over die boeken.
Maria schreef:Nu weet ik ineens dat ik je gezien heb Robyn.Ik dacht iedere keer ik ken dat gezicht.
Maar wist even niet waarvan :$ Je vriend was dat die jongen in dat mooie pak? Leuke jongen :)
Robyn veel liefde en geluk voor jou en je Mr.Darcy
Hetty schreef:Hoi Robyn ... Ik heb je ook gezien maar door de drukte alleen hoi gezegd geloof ik ... Was die jongen met bril, baardje en nette pak jouw vriend???? Leuk!!!!
Ook leuk dat je weer hier eventjes bent. FB is ook wel geslaagd maar dit is gezelliger vind ik!
Ja, dat was idd mijn vriend. Dank jullie wel!
Omdat we die vrijdag daarvoor een bruiloft hadden en hij vergeten was om andere kleren mee te nemen, was hij met z'n nette en chique kleren naar de boekpresentatie gegaan. Maar meestal ziet hij er gewoon net uit. Hij hecht hier veel waarde aan.
Robyn schreef: Ja, dat was idd mijn vriend. Dank jullie wel!
Omdat we die vrijdag daarvoor een bruiloft hadden en hij vergeten was om andere kleren mee te nemen, was hij met z'n nette en chique kleren naar de boekpresentatie gegaan.
John was ook heel keurig aangekleed dus in vond het wel leuk dat jouw vriend er ook picobello uitzag. net of hij het er speciaal voor had gedaan!!! :up: :up: :up:
"Ladies and gentlemen, we got him!" ... of eigenlijk 'it'.

Ziet er super uit. We hebben er al lekker in zitten grasduinen. Complimenten voor Karin! Wat moet dat veel, maar gelukkig ook heel leuk, werk geweest zijn.

We hebben nog steeds plannen om dit jaar naar Engeland op vakantie te gaan, dus we kunnen nu bekijken waar we het liefste heen willen.

Over de bestelling: afgelopen vrijdag per mail besteld bij onze plaatselijke boekhandel. Had ik op dat moment via dezelfde organisatie (The Readshop) op internet besteld, dan had ik 'm zaterdag in huis gehad.
Maar ik wilde niet thuisblijven voor de post én gunde de boekhandel ook z'n omzet.
Uiteindelijk zelf moeten bellen of ze mijn mailtje met bestelling wel hadden ontvangen (gelukkig wel). En toen woensdag maar op de bonnefooi langs om te kijken of 'ie er al was (wederom: gelukkig wel).
Volgende keer dus gewoon via internet bestellen, dan krijg je tenminste een orderbevestiging én het gaat een stuk sneller.
:D Gelukkig is het goed gekomen, Mr Clennam ;-) Ik hoop dat je er veel inspiratie mee opdoet voor jullie Engeland-vakantie.

Voor wie het leuk vindt: ik geef op zondag 15 juni een lezing over Het Engeland van Jane Austen in het prachtige Dordts Patriciërshuis (in Dordrecht uiteraard). In de pauze wordt een uitgebreide high tea geserveerd. Meer informatie vind je op de homepage.
Mrs.Bates ;) heeft een recensie achtergelaten op http://www.dizzie.nl
Plus het boek is verder ook toegevoegd .Kijk onderaan de site van dizzie.nl

EN ik was vanavond bij boekhandel "De Ganzenveer" in Helmond

En zie ook daar verkopen ze het boek. Leuk gesprek met de eigenaar en zijn dochter over het boek gehad.Ze hebben zelfs een foto gemaakt en doorgemaild want ik was mijn mobiel vergeten en kon geen foto zelf maken
Afbeelding

grrrrrrr....ik krijg de foto weer niet recht
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 25

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!