EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Over Jane Austen zijn ontelbaar veel biografieën geschreven. Daarnaast zijn ook veel boeken gebaseerd op een verhaal van Jane Austen of zijn schrijvers op een andere manier creatief met haar werk aan de haal gegaan. Hier kun je meepraten over die boeken.
Wordt het boek nog op een speciale manier gepresenteerd??? Ik stel me zo voor dat er een leuke locatie wordt uitgezocht (Kasteel of een mooi oud huis!!! in Engelse stijl). Allemaal mensen in historische kleding ( die zijn er genoeg zagen we afgelopen zaterdag ;) ) en dan natuurlijk een heerlijke High Tea met aansluitend een signeer sessie ... Wat mij betreft lijkt me dat helemaal geweldig!
Hetty schreef:Wordt het boek nog op een speciale manier gepresenteerd??? Ik stel me zo voor dat er een leuke locatie wordt uitgezocht (Kasteel of een mooi oud huis!!! in Engelse stijl). Allemaal mensen in historische kleding ( die zijn er genoeg zagen we afgelopen zaterdag ;) ) en dan natuurlijk een heerlijke High Tea met aansluitend een signeer sessie ... Wat mij betreft lijkt me dat helemaal geweldig!
Ik vermoed van niet... kost een hoop geld zo'n presentatie en met al die mensen die tegenwoordig boeken illegaal downloaden hebben uitgevers het niet al te breed meer :( Maar het is nog geen april, wie weet hoe de wereld er dan uit ziet ;-)
Hetty schreef:Enne ... Ga je het nog promoten op de vakantiebeurs of zo? Daar zou je zomaar een klein feestje van kunnen maken ;)
Wie weet, eerst maar eens zorgen dat het allemaal drukklaar is ;-) Dominicus staat wel altijd op de vakantiebeurs, dus die zullen vast wat promomateriaal meenemen tegen die tijd.
J-a-a-a! Wij lopen daar rond in Regency, and als mensen ons vragen wat we doen, vertellen we over het geweldige Jane Austen Engeland reisgids waar ze een gesigneerde exemplaar van kunnen kopen bij de Dominicus stand :clap: :clap: :clap:.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 25

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!