EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Over Jane Austen zijn ontelbaar veel biografieën geschreven. Daarnaast zijn ook veel boeken gebaseerd op een verhaal van Jane Austen of zijn schrijvers op een andere manier creatief met haar werk aan de haal gegaan. Hier kun je meepraten over die boeken.
Voor wie het op Facebook en de website nog niet heeft meegekregen: ik heb het afgelopen jaar een reisgids geschreven (en gefotografeerd) over het Engeland van Jane Austen. Meer lees je op de website.
Wil je het laatste traject voor publicatie in april 2014 volgen? Wordt dan lid van de speciale Facebook-pagina.
Bedankt voor alle leuke reacties! En sorry voor alle leesclubs, verjaardagen en andere leuke dingen die ik hierdoor moest missen ;) April duurt nog wel heul erg lang en ik ben echt heel erg ongeduldig, maar er zit vanaf nu niets anders op dan wachten. Het meeste werk is gedaan, binnenkort krijg ik de eerste proefdrukken en dan kan het begin volgend jaar naar de drukker. In ieder geval al fijn dat ik het niet langer geheim hoef te houden!
Ik ga na de feestdagen een blogje maken over alle leuke dingen die ik heb meegemaakt onderweg. Die komen op deze website te staan. Maar als je ook verder op de hoogte wilt blijven, dan kun je de Facebook-pagina liken, daar komen ook kleine updates op.
Diewertje schreef:Heel leuk interview, Karin!
En ik had nog medelijden met je dat je niet op vakantie was geweest :P
:P En ik maar net doen alsof ik met een heel erg saai project bezig was, te oninteressant om het over te hebben ;-) Maar even serieus, ik ben echt zwaar aan vakantie toe. Het was geweldig, echt waar, maar ik heb nog nooit zo hard gewerkt als het afgelopen jaar. Maar ik ga verder niet klagen hoor ;-)
Karin schreef:
Diewertje schreef:Heel leuk interview, Karin!
En ik had nog medelijden met je dat je niet op vakantie was geweest :P
:P Maar even serieus, ik ben echt zwaar aan vakantie toe.
Neem je toch een geweldig midweekje of weekendje Tilburg. Hoef je niet veel voor te reizen, en waarschijnlijk zijn er wel plekjes waar je tot rust kunt komen!!!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 25

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!