EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Zoek je iets of iemand? Heb je een prangende vraag? Laat het hier weten!
By Karenlee
Wist niet goed waar ik dit moest plaatsen, dus maar een nieuwe topic op de prikbord. Heb je ooit iets gezien of gekocht waarvan je dacht, "Wat leuk! Misschien zouden sommige mensen op de forum dit ook willen hebben"? Daar is dit topic voor.

Ik kan niet altijd rondlopen in Regency, maar ik vind de stijl wel een heel goede voor mijn figuur - het moffelt buik en billen weg, en accentueert de borsten en schouders. En bij Bon'apart - een catalogus en webwinkel waar ik vaak aankopen doe - hebben ze al een aantal jaren heel vaak jurken met van die Regency verhoogde 'taille' die net onder de borsten komt. Jullie hebben mij vaker eens in hun spullen zien lopen, en ik heb er vaker eens complimentjes over gekregen.

Vandaag kreeg ik de nieuwe catalogus, en daarin staat een DOT van een jurkje :inlove:. Het is wel mouwloos en van jersey, dus voor iets warmere weer, maar je zou ook eventueel een shirt met lange mouwen onder kunnen dragen. Ik ga het ZO bestellen - en wellicht zelfs in twee kleuren :)!
Ziet er leuk uit Karen.
Ik denk er over om er ook een te gaan bestellen.Tja zijn we weer een "tweeling" ;) :lol:
By rosa
Zal vast heel lekker zitten.leuk jurkje. En idd, ideaal om een buikje weg te moffelen. Odette weet inmiddels dat ik daar mee zit ;-)
rosa schreef:Zal vast heel lekker zitten.leuk jurkje. En idd, ideaal om een buikje weg te moffelen. Odette weet inmiddels dat ik daar mee zit ;-)
Ik kan daar heel mijn Bourgondisch/Rubens lichaam onder kwijt... :lol: :lol: :lol:
Ik heb een abonnement op het tijdschrift "Dapne's Diary" sinds vorige maand.
En het is het leukste en gezelligste tijdschrift dat ik ooit heb gezien. :inlove: :inlove:
Ik kan het wel proberen uit te leggen.Maar kijk zelf maar eens op

http://www.daphnesdiary.nl
Er staan leuke recepten-
trutselenfrutseltips-

Dit is bijvoorbeeld een van de naaidozen die een mevrouw zelf maakt.En die je ook kunt bestellen.
Maar zoiets is natuurlijk ook heel erg leuk om zelf te maken.Mijn hoofd zit momenteel vol met creatieve ideetjes. :P :P Nu ze allemaal nog waar maken... :tmi: Maar dat gaat helemaal lukken
Afbeelding

adresjes waar je allerlei leuke brocante spulletjes kunt kopen.Leuke hobbies die mensen hebben.

Een tijdschrift dat leest en er uitziet als....inderdaad een dagboek.En dat je nog heel vaak inkijkt.
Laatst gewijzigd door Maria op 20 jan 2013 13:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Maria, als jij EN Esther dat jurkje kopen, worden we dan een heel mooie drieling! En dat hoeft helemaal erg te zijn - weet je nog?
Bijlagen
P9170404.JPG
P9170404.JPG (466.94 KiB) 296 keer bekeken
Karenlee schreef:Maria, als jij EN Esther dat jurkje kopen, worden we dan een heel mooie drieling! En dat hoeft helemaal erg te zijn - weet je nog?
Ik moet iedere keer weer goed kijken "wie ...wie is".. :lol: :lol: :lol:

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!