EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Zoek je iets of iemand? Heb je een prangende vraag? Laat het hier weten!
By RegencyGentleman
Hetty schreef:Vandaag is er een nieuwe webshop begonnen ... Velen van jullie zullen er vast leuke dingen kunnen vinden! Of anders is het leuk om er rond te kijken... http://www.24Homeswebshop.nl
Hoi Hetty,
Dank je wel voor de tip! 8)
Die kanten bandjes kunnen Saskia (and otherdressmakers among us!) goed van pas komen. Ook die tafelkleedjes en zo zijn leuk. Onze stijl is alleen ietsjes anders dan brocante & shabby chic.
By janine
Hoi,
Ter informatie noem ik hier ook de webshop DaWanda.
Onder het blokje mode kun je verder zoeken op thema kleding en historische kleding.
Allemaal handgemaakt door creatieve mensen, en het assortiment wisselt dus steeds. :hai:
By Miss Ann
ik heb net even gekeken en jullie hebben echt ge-wel-dige-spullen! Ik ga zeker wat dingen bestellen:):) Jammer dat de dvd miss austen regrets geen nl ondertiteling heeft, ik kan die echt nergens vinden:( maar genoeg andere dingen :rock:
By Karin
Helaas wordt de dvd van Miss Austen Regrets niet meer met NL ondertiteling gemaakt. Maar ik zag 'm laatst bij het Kruidvat liggen, misschien kun je daar eens kijken of ze nog een exemplaar hebben? Succes!
Overigens zit er op de dvd die wij verkopen wel Engelse ondertiteling - dat is vaak behoorlijk goed te doen.
By Alynia
Erg leuke webshop!
Grappig dat ik hem nu hier weer tegen kom, ik heb er pas op zitten kijken, toen stond hij als website bij de verkoper op marktplaats, waar ik een paar sleutelhanger-ringen van kocht. (En ja, ik werd geweldig geholpen, en ze waren gigantisch mooi ingepakt voor zoiets kleins ;) )

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!